Gratis wielerkledij

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Montieken wrote:profi je mag het setje altijd doorgeven aanmij om te testen ik was spijtig genoeg te laat met inschrijven. :(
eerst zien of ik het kan ruilen , zoniet kan ik wel wel iemand uit men buurt gelukkig maken die de middelen niet heeft om een pakje te kopen :-)
fucalot
Mountainbiker
Location: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo

Post by fucalot »

Ik zal het mijne ook moeten doorpasseren aan ne maat met een maatje minder. De maatvoering is redelijk Italiaans. Van lengte is het ok, maar m'n billen zijn een tikkeltje te zwaar, net als de armen en schouders. Jammer, want de kwaliteit zag er best goed uit. Alleen de rits lijkt me geen lang leven te gaan.
Nielsnh
Mountainbiker

Post by Nielsnh »

Juist kostummeke eens aangedaan. Is inderdaad "op z'n italiaans". De broek zit als gegoten, maar het truitje is wat smal. De lengte is wel goed. Wel mooi design en een mooie vorm! Zondag zal ik al wat meer weten over het comfort.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Diegenen die een M zouden wegdoen, je mag me altijd een pb doen met je prijs.
Was jammer genoeg ook net te laat en kleuren bevallen me wel + mijnen bikemaat Mojobiker heeft wel één. :evil: :wink:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Dr.Gonzo wrote:Diegenen die een M zouden wegdoen, je mag me altijd een pb doen met je prijs.
Was jammer genoeg ook net te laat en kleuren bevallen me wel + mijnen bikemaat Mojobiker heeft wel één. :evil: :wink:
Uwen bikemaat heeft ook een L die maar net past. Zal eens zien of het gaat anders tja, dan zal het er eentje voor Gonzo zijn.

Wat het setje betreft, da ritsluitingske is inderdaad maar zus en zo. Bij het zeemvel heb ik mijn twijfels maar nog niet getest. To be continued.

Mojo
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Setje ook goed ontvangen, morgen eens uitvoerig testen :wink:
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

Hier ook het shirt te klein (de broek nog niet gepast) ... Maar ik heb wel een XL, dus hier zijn misschien wel gegadigden?
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

Hey roelp,

laat me maar iets weten via pb moest je het testsetje doorpasseren
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Mijn setje (M) ook ontvangen gisteren.
Net eerste ritje mee gedaan van 30km naar het werk.
Enorm tevreden van :-D
Het zit en voelt heel goed aan, enkel aan de schouders, mocht het wel iets ruimer zitten. Kocht hiervoor mijn kledij steeds in den Decathlon, dit is kwalitatief toch wel wat beter, zeem voelt ook heel goed aan.
Past trouwens perfect bij de kleur van mijn fietsen, racefiets (Zwart en wit) Mtb (wit met rood)

Trouwens ook nog een bon erbij gevonden van 10€ op Teamswear.be

Zondag live te bewonderen op de TT van Opwijk!

Merci mannen =D> =D> =D> =D> =D> =D>
RoosDenHaag
Mountainbiker

Post by RoosDenHaag »

Hoi Allen,

Ik heb zelf ook een setje gehad. Maar ik heb mij blijkbaar slanker ingeschat dan dat ik ben. Normaal past M wel maar dit krijg ik dus niet aan.

Wie heeft er interesse in een pak volledig maat M.

En wie wil zijn pak kwijt maat XL. Ik denk namelijk dat zelfs de L broek me niet goed gaat passen.

Mail mij anders even op Roosdenhaag @ Gmail . Com
Post Reply