Hallerbos

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

zijn er daar al sporen trouwens van een vaste route die ze hadden beloofd op de TT van zondag 14 september 2003, dat stond daar op een papier geschreven dat de lokale politie zou meewerken aan een permanente route

wie weet al iets meer ????????

Gizmo 8)
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

ik zou begin juli is willen gaan rijden, wel geen XC
Haberdasher28
Mountainbiker

Post by Haberdasher28 »

GT dude wrote:ja de freeride was super leuk, er werden zieke dingen uitgehaald vandaag in het hallerbos, echt ziek ziek ziek, zieke afdalingen, zieke drops, zieke jumps en zieke gaps, en kben maar 4 keer op mijn doze gegaan =D>
Ik ga vandaag dan maar eens naar't Hallerbos, al lang geleden. Half dagske congé pakken...
Heb niet echt freeride-bikeske, maar nu da'k veringske heb vooraan, voel ik dat de jumps toch wat meer gedempt worden. Heb wel veel zin om een freeride-bike aan te schaffen.. want huidige bike is wat "groot" om zotte dingen mee te doen.
Ik vraag me af waar jullie zoal uithangen zenne, ga vandaag dan eens goed rondkijken waar ik leuke plekjes zie. Vooral die zandgroeve met grote gap moet ik vinden.
Ik ga er een ritje uit St.-Pieters-Leeuw van maken. Met fiets van thuis naar bos en daar dan wat rondtoeren. Hopelijk niet teveel wind, want anders zal't met den auto tot in het bos worden.
Misschien tot ziens in het bos..

Greetz,
Kurt
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

Gizmo wrote:zijn er daar al sporen trouwens van een vaste route die ze hadden beloofd op de TT van zondag 14 september 2003, dat stond daar op een papier geschreven dat de lokale politie zou meewerken aan een permanente route

wie weet al iets meer ????????

Gizmo 8)

I try to copy the link, otherwise you find info from user Rein about the Halle permanent mtb trails under Permanentes Routes/Zonienwoud .. Can't wait for the loops to be finished! :) Hallerbos rules! ;)

http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ight=halle
Haberdasher28
Mountainbiker

Gevonden!!!

Post by Haberdasher28 »

Hey Bikers,

Zandgroeve gevonden! Had al véél leuke wegjes gevonden, en stond op punt van dan toch maar terug richting Halle te keren. Plots dan in een flits de zandgroeve zien voorbijschieten, alles dicht en eens gaan kijken.

't is daar echt wel graaf zo te zien... dienen drop, da's ni alles, heb mij boven eens gezet. Maar eraf zien ik mij toch nog ni gaan zonder genoeg oefening zenne. Misschien in de winter met een snowboard of zo..

Fijn stukje heb je daar wel, heb dan maar van boven eens dat gangske genomen dat naast den drop uitkomt. Echt leuk.
Hallerbos is wel zalig plaatske om te biken zenne, wel veel takken afgewaaid van de storm, dus was vantijd wel eens ff alles dichtknijpen als er een boomke op de weg lag.

Greetz
midas
Mountainbiker

Post by midas »

Hmm, zijn er hier nog altijd die het zien zitten om in deze omgeving een toerken te doen. Om professionele redenen zit ik daar nogal vaak in de buurt en nu de dagen al wat langer (en warmer) zijn, ben ik er wel voor te vinden om daar in de (voor)avond een toereke te doen. 'K ben wel gene freerider, eerder een stevig doorrijder.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

thx Minna, i gonna take a look at the other topic of Rein, i truly hope that this route will be in order ASAP because i realy look out for it.

Gizmo 8)
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

Ik wil dienen bos ook nekeer doorsjeezen!
Laat ma weten als er iemand zin heeft me de weg te wijzen, en daarna misschien ne pot te gaan pakken of zo...
Haberdasher28
Mountainbiker

Post by Haberdasher28 »

Pétard wrote:Ik wil dienen bos ook nekeer doorsjeezen!
Laat ma weten als er iemand zin heeft me de weg te wijzen, en daarna misschien ne pot te gaan pakken of zo...
Wil wel gerust ne keer met een groepke afspreken. Goed ken ik mijn weg ook niet in den bos. (soms eindig ik wel eens op een paardenwegske, wat dan weer ploeteren is, vooral met dit weer)
Nog mensen die eventueel eens toerke in Hallerbos willen doen?

Greetz
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Haberdasher28 wrote:
Pétard wrote:Ik wil dienen bos ook nekeer doorsjeezen!
Wil wel gerust ne keer met een groepke afspreken. Goed ken ik mijn weg ook niet in den bos. (soms eindig ik wel eens op een paardenwegske, wat dan weer ploeteren is, vooral met dit weer)
Nog mensen die eventueel eens toerke in Hallerbos willen doen?

Greetz
tis daar waarschijnlijk nat nu, das minder leuk natuurlijk
Post Reply