Hoe kom je uw startnummer te weten?
Kwestie van te weten of we met de makkers van de FORUMBIKERS in dezelfde startbox zitten.
Op de deelnemerslijst zie ik geen startnummers staan.
Thx & grtz,
Bresciani
Post by prideandglory1891 »
Technisch? De meeste technische in Belgie zeker? Maar wat is technisch? Gebruik gewoon uw verstand, ergens afstappen is geen schande hé!!rombaft wrote:stomme vraag,
ik zie op de resultaten van vorig jaar op de 65km dat er toch een klein 100 man niet is aangekomen, ?
hoe goed moet de conditie in princiepe wel zijn voor de 65km ? en hoe technisch moet je aangelegd zijn ?
ter info, de uitgepijlde routes rond houffalize (alle vier) , vielsalm (ook alle vier) en Lierneux (2 of 3) daar heb ik be geen problemen mee...
dat is nu echt wel appelen met citroenen vergelijken - als het je eerste keer is, rij hem dan op TT-modus, en laat je vooral op de eerste klim niet opjagen, of je gaat daar nog kiiiiloooomeeeters plezier aan overhoudenrombaft wrote: ter info, de uitgepijlde routes rond houffalize (alle vier) , vielsalm (ook alle vier) en Lierneux (2 of 3) daar heb ik be geen problemen mee...
Niet te hard van stapel lopen in het begin en alles komt in orde.rombaft wrote:stomme vraag,
ik zie op de resultaten van vorig jaar op de 65km dat er toch een klein 100 man niet is aangekomen, ?
hoe goed moet de conditie in princiepe wel zijn voor de 65km ? en hoe technisch moet je aangelegd zijn ?
ter info, de uitgepijlde routes rond houffalize (alle vier) , vielsalm (ook alle vier) en Lierneux (2 of 3) daar heb ik be geen problemen mee...
Post by bostrippertje »
Post by El Perro Diablo »
lowie wrote:startnummers :
als Chronorace zijn werk doet, dan zou je je startnummer deze week per email moeten aankrijgen