en het nummer van de ambulance krijg je mee bij de inschrijving---jakke--- wrote:6bar moet voldoende zijnSandervm wrote:Welke bandendruk kunnen jullie aanraden voor morgen?
Morgen voor de 70km![]()
Dnkj
Sander.
Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Bandendruk
- aresius
- Mountainbiker
Re: Bandendruk
Pompje meenemen he, dan kan je altijd wat bijblazen als het te weinig is..Sandervm wrote:Welke bandendruk kunnen jullie aanraden voor morgen?
Morgen voor de 70km![]()
Dnkj
Sander
Aflaten kan je zonder pompje
officieel de eerste langeafstand van het jaar. Ik ben eens benieuwd of de conditie de winter heeft overleefd.
tot morgen
kheb niet veel van de toer gezien, na 7km besloot mijn derailleur ineens om even af te breken
resultaat: derailleur tussen wiel => spaken krom, derailleur krom, ketting ( pas nieuwe potverdekke) serieuze kraak gehad, verf stukje van m'n kader
en zat allemaal goed vast, dan maar even de derailleur half los gevezen zosat ik alles terug loskreeg want had geen zin om de fiets de hele tijd te dragen, toen onderweg al wandelend iemand van de organisatie tegen gekomen en die stond erop dat hij iemand belde om mij te komen ophalen en deze persoon was er redelijk snel, dus daarvoor bedankt. Vond ik heel spijtig want was verlekkerd op de keiheuvel, waar ik spijtig genoeg niet geraakt ben. Friet en lachouffe dan ook maar links laten liggen daar ik het daar nog wat vroeg voor vond :)
nuja ipv 70 is het 7 geworden :)
resultaat: derailleur tussen wiel => spaken krom, derailleur krom, ketting ( pas nieuwe potverdekke) serieuze kraak gehad, verf stukje van m'n kader
en zat allemaal goed vast, dan maar even de derailleur half los gevezen zosat ik alles terug loskreeg want had geen zin om de fiets de hele tijd te dragen, toen onderweg al wandelend iemand van de organisatie tegen gekomen en die stond erop dat hij iemand belde om mij te komen ophalen en deze persoon was er redelijk snel, dus daarvoor bedankt. Vond ik heel spijtig want was verlekkerd op de keiheuvel, waar ik spijtig genoeg niet geraakt ben. Friet en lachouffe dan ook maar links laten liggen daar ik het daar nog wat vroeg voor vond :)
nuja ipv 70 is het 7 geworden :)