Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

devil biker wrote:iemand goesting de vaste route deze zaterdag nog eens mee te gaan rijden ?
zondag stemmen, kan dan ook wel in de namiddag :-D

grtz
Ik rijd voor een tijdje de bloso nimer ze devil.. tis nu altijd het aangepaste parcour 8)

Maar of ik dit weekend zondag nog op de fiets kruip na den hagelandse chrono dat betwijfel ik :-)

Ik denk ni dat ik deze maand nog een stuk bloso zal zien.. of het moest in de week tussen SBP en 10u westerlo zijn ;)
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

net eentje met een scale 10, nieuwe pace, en xmax slr's gezien op de bloso. vet fietske! =D>
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

kwil die route eens rijden na de examens, iemand tijd vanaf 27 juni?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik heb tijd zat. heowel ik in de vakantie ga werken. laat maar iets weten op voorhand, dan wil ik wel eens een avondje biken. liefst tegen avondaan dus, 6-7 uur.
boere
Mountainbiker

Post by boere »

hoe staan de verschillende paden juist aangegeven?
is da me bordjes of gekleurde paaltjes?
zijn ze goed zichtbaar?
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

boere wrote:hoe staan de verschillende paden juist aangegeven?
is da me bordjes of gekleurde paaltjes?
zijn ze goed zichtbaar?
Paaltjes met doorop het klassieke plaatje met een pijltje erop :-)

De bepijling is in het algemeen uitstekend te noemen. Vanuit kasterlee richting herentals zijn alle splitsingen aangegeven met een extra bord dat nogal groot is zodat je er niet naast kunt kijken.

Vanuit herentals richting kasterlee zijn er zo geen borden maar staan er wel 2 paaltjes met elk een plaatje met een pijltje erop in een bepaalde kleur die dan elk een andere richting uitwijzen.. vanaf dat je een pijltje met een andere kleur ziet moet je hier gewoon op inpikken..
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

wanneer gaat die meeting juist doorgaan ?
en is er een leeftijdslimiet. Als ik dat zo hoor zijn jullie nog allemaal schoolgangers en dat ligt toch al een tijdje achter mij.
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Bijterke wrote:wanneer gaat die meeting juist doorgaan ?
en is er een leeftijdslimiet. Als ik dat zo hoor zijn jullie nog allemaal schoolgangers en dat ligt toch al een tijdje achter mij.
Een exacte datum voor de meeting is er nog niet bekend. Waarschijnlijk zal het iets voor augustus zijn.
Van zodra de datum bekend is zal er normaal gezien een topic geopend worden in het onderdeel mountainbike.be bikersdag(en).

Wat betreft leeftijd, niveau,... hoef je je echt geen zorgen te maken. De meetings zijn open voor iedereen!
Als de opkomst groot genoeg is zou het kunnen dat er een indeling gemaakt wordt in een snelle en trage groep en dan kies je natuurlijk zelf waar je meerijd.

Ik heb er ondertussen al 3 meetings opzitten (Hechtel, Weelde en Aarschot) en ik heb nog geen enkele keer iemand horen klagen over te rap of te zwaar.

Grtz
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

daelman wrote:ik heb tijd zat. heowel ik in de vakantie ga werken. laat maar iets weten op voorhand, dan wil ik wel eens een avondje biken. liefst tegen avondaan dus, 6-7 uur.
Dan laat ik je tegen dan wel iets weten. Ik rij wel niet te snel.
boere
Mountainbiker

Post by boere »

ga hem morgen eens proberen.
zou normaal morgen mijne bike hebben. direct eens uitproberen na de middag.
iemand voorstellen voor een beginnend rijder?
Post Reply