bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

Ik dacht dat het 48km was naar ik mij meen te herinneren.
@crash

OK zal er in het vervolg op letten! :lol:
zweefteef
Mountainbiker

Post by zweefteef »

Dag amigos

den tocht van gisteren was super , vondt het leuk af en toe tricky ( in het bos) maar heb een goeie tijd gehad ,
Den after was nog beter soep was heel lekker en de bleekes hebben gesmaakt ,
en ben akkord om de secretares van de straf in berg af te zijn tijdens de after .

tot de volgende
zweefteef
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Was gisteren een tof toerke mannen en zeker is voor herhaling vatbaar;
Tof toerke met aangename mensen onder een zacht najaarszonneken :-? maakten de verbroedering Millenium bikers, straf in bergaf, en de Perkbikers weeral tot een feit.
Merci aan de mitch en zweefteef ,die de praktiche kant van den aprés voor hun rekening namen. :drunk: :drunk: :drunk:

Moesten de mannen van Perk ook is op dit forum gesukkeld zijn bij het bekijken van de foto's. Merci voor de toffe kompanie hé mannen,
Volgende keer is het terug in Groot Perk en we zullen zeker van de partij zijn.

@De millenium bikers: proficiat he mannen om voltallig, jajaja ge leest het goe "Voltallig" mee te bollen. :wink:

Heb nu zo mijn best gedaan om al mijn ziektekiemen uit men lijf te krijgen; ze eerst uitzweten tijdens de rit en ze daarna proberen te verjagen met alcool tijdens den aprés, maar toch geraak ik nie van die smerige kopvallingk vanaf.
k Voel mij zust ne zombie vergeven van de medicamenten.

Hroeten
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

jaja, plezante bende. Mekaar live plagen en uitlachen ipv op het forum. Das eens wa anders he.

:wink: Mojo
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

@ straffers

Was idd hiel tof gisteren (hik, oeps den alcool speelt nog op :lol: )
Nog ne keer bedankt voor een toffe route uit te stippelen.
Van zodra ik iets verneem van de Perkenaars laat ik iets weten.

En dan nu weer volle (gene) goesting om te mogen werken maar vooral om af te tellen naar de volgende .................................. :drunk:
nee aftellen naar de volgende ritdag.

grtz
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

Amai dienen boerenbike,
ik hou wel van redelijk wat (lees zelfs soms "veel") modder maar dit zag er gewoon degoutant uit.
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Toen ik met onze oudste een toerke ging fietsen zaten de mannen blijkbaar nog op café. 't Was 15h, precies een zware aprés :drunk: .

Niet verbroederd met de Hopduvels ? Die zijn daar ook neergestreken (en neen, ikke niet > recht naar huis zoals steeds...).
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

Tom wrote:Toen ik met onze oudste een toerke ging fietsen zaten de mannen blijkbaar nog op café. 't Was 15h, precies een zware aprés :drunk: .

Niet verbroederd met de Hopduvels ? Die zijn daar ook neergestreken (en neen, ikke niet > recht naar huis zoals steeds...).
Ge kunt nie geloven hoe zwaar jong #-o #-o
En idd met 1 hopduvel de verbroedering nog dieper bekeken :drunk: :drunk: :drunk: dieper kon niet meer :lol: :lol:

Enne ..... Tokke, ge moet nu nie de schijnheilige gaan uithangen he :lol: :lol: :lol:
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Daar er enkele nightikes voor de deur staan en ook gewoon om licht te hebben ben ik eens wat gaan informeren ivm straffe lichten.

Heeft iemand hier wat goede bevindingen.
Had hier al iets zien passeren op een ander forum van sigma evo 10W en 60 Lux maar ik vindt het jammer dat deze nog halogeenlampen heeft, wat wil zeggen veel verbruik dus grote en lompe batterijen. Alsook, als men dit koopt is men beter af met een NIPAC (slimme batterij) en dan ben je al gauw 70€ lichter en gaat het al bij al slechts 4 uur mee.
Zou me dit wel kopen moest ik dagdagelijks rijden in het donker maar voor die uitzonderlijke keren vindt ik het persoonlijk ewa veel. :-?

Cateye zou iets gelijkaardigs hebben rond de 35€ met ledverlichting 60 LUX en 50 uur maar vindt hier niets van terug.

Heeft iemand nuttige tips hierover zodat ik weet wa vragen met de
feestdagen

Desnoods kan ik nog altijd mijn TL lampenconstruktie monteren #-o #-o
Post Reply