vorkonderhoud tegen een derrie.. Ik wou dat je die vork bij mij in onderhoud gegeven had..stevenvde wrote:Goede deal met mtbarno in de rol van koper!
Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
goede ervaring
Goede deal gehad met madskatingcow en kvn_7.
Last edited by Madeiros on Wed 24 Oct 2007 23:17, edited 1 time in total.
-
pctunner01
- Mountainbiker
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Zeeer positief met kinnie! Prima spul, zag eruit als nieuw tegen eer zeer goede prijs, stevig verpakt verzonden!
slechte ervaring met Chriscross
eerst blijft em afbieden voor m'n crossmaxen... terwijl ik verschillende potentiële kopers had...
Dan gaat em ze kopen... hij schrijft zogezegd direct het geld over... dan krijg ik enkele Pb's: kan je ze al versturen, terwijl ik het geld nog niet had.
Nu, bijna een week later, stel ik hem via Pb nog eens de vraag, of hij eigenlijk het bedrag reeds overgeschreven had, nu krijg ik na 3x de vraag te stellen eindelijk antwoord: euh, eigenlijk ben ik aant uitzien voor een koersvlo
eerst blijft em afbieden voor m'n crossmaxen... terwijl ik verschillende potentiële kopers had...
Dan gaat em ze kopen... hij schrijft zogezegd direct het geld over... dan krijg ik enkele Pb's: kan je ze al versturen, terwijl ik het geld nog niet had.
Nu, bijna een week later, stel ik hem via Pb nog eens de vraag, of hij eigenlijk het bedrag reeds overgeschreven had, nu krijg ik na 3x de vraag te stellen eindelijk antwoord: euh, eigenlijk ben ik aant uitzien voor een koersvlo