sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
FOUTURE
Mountainbiker

Post by FOUTURE »

Meteorieten ! Die zijn van ijzer. Pak maar genoeg rustinnekes mee #-o
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Ik ben er één aan het testen, niet in antarctica maar in de Belgische blubber!

En, met die fiets die fiets doe je dingen waar je anders niet eens aan durft te denken!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

nothing 's impossible wrote:

En, met die fiets die fiets doe je dingen waar je anders niet eens aan durft te denken!
op 2.50 was de sandeman precies alleen aant rijden :wink:

Streets
nothing 's impossible
Mountainbiker

Streets wrote:

Streets
Ja, ik gun de ramptoeristen ook iets hé! :lol:
Normaal zou ik daar nooit afgereden zijn, maar als het allemaal lukt wordt een mens wat overmoedig hé!

Maar, als mud bike kan hij alleszins tellen!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Streets wrote:

Streets
Ja, ik gun de ramptoeristen ook iets hé! :lol:
Normaal zou ik daar nooit afgereden zijn, maar als het allemaal lukt wordt een mens wat overmoedig hé!

Maar, als mud bike kan hij alleszins tellen!
Met zo een Sandman wordt een mens overmoedig, hee.
Ik heb er enkel voor 5 min den asfalt (en wat borduurkes..)mee gedaan tijdens den trans belgië en vond/vind hem een overtuigende, prestatiebevorderende bike. daarmee durf je wat meer.

Str.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Je durft wat meer, maar je kan ook veel meer!

Ik weet onderhand wel wat ik met mijn endorfin kan en niet kan, het is echt kwestie van de knop om te draaien want er zijn veel dingen die wel kunnen met de sandman maar niet met de endorfin.

Er zijn (voorlopig) ook wel een paar dingen die niet lukken met de sandman maar wel met de endorfin.
Een helling die ik anders op momentum half oprij om dan met een paar trappen net boven te komen lukt nu (nog) niet. Een kleiner verzet en nog wat wennen aan de fiets maken misschien wel verschil?

En, wat betreft modder: hoe vettiger, hoe prettiger!

Waar ik anders stond te vloeken op de modder sta ik nu te vloeken op de asfalt! Op de asfalt gaat het (met die modderbanden) een stuk trager dan vroeger, in de modder ben ik nog amper te volgen!
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

nothing 's impossible wrote:En, wat betreft modder: hoe vettiger, hoe prettiger!

Waar ik anders stond te vloeken op de modder sta ik nu te vloeken op de asfalt! Op de asfalt gaat het (met die modderbanden) een stuk trager dan vroeger, in de modder ben ik nog amper te volgen!
Ik zag het, ge reed daar mooi de zwette mannen voorbij waar jij kon blijven rijden, moesten zij te voet.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Streets wrote: Ik zag het, ge reed daar mooi de zwette mannen voorbij waar jij kon blijven rijden, moesten zij te voet.
Ik heb dat filmke ook zelf gemonteerd hé :wink: De laatste 2 meter stond ik ook te voet, nog ene beetje te weinig vertrouwen in de banden en wat teveel taffelaars voor mij :drunk:
Maar, ge kunt niet alles tonen hé :lol:

Maar, met de endorfin op 2.4 mountain kings was ik bijlange niet zo ver geraakt.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

:wink:
De macht van de monteur :wink:
philip b
Mountainbiker

Post by philip b »

Is die Sandman van jou of is het een testbike?
En waar kun je die bike ergens gaan testen?
Post Reply