sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
snook
Mountainbiker

Post by snook »

ik zal bij deze ook eens mijn mening uiten :lol:

Ik vond het vooral super wat sven deed, van cyclocross naar mtb =D> en op deze manier presteren!!!

Maar waarom kondigt de roel nog voor de start van de wedstrijd aan dat hij van in het begin het tempo hoog zal leggen??? terwijl roel een rasechte diesel is EN terwijl LANDGENOTEN nys en filip achteraan moeten starten...

Ik vind dit toch bijzonder erg... hiervoor heb ik toch weinig respect , voor roel... het ergste is dan nog, roel opent de wedstrijd, de eerste die enkele minuten later moet lossen is roel... Voor een profrenner vind ik dit allesbehalve en ego gericht! Het is als land dat je naar de OS gaat, spijtig...

Ben niet iemand die snel kritiek uit, maar deze keer...

Nu, sven redt nog de meubelen voor belgie... =D>
Last edited by snook on Sat 23 Aug 2008 13:08, edited 1 time in total.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

@Dr.Gonzo wat dan gezegd over Paulissen die reed effe op één, waarom schiet je die niet af?
Omdat dit topic Sven Nys heet natuurlijk ! #-o

Volledig akkoord met cyclon. Hij heeft geprobeerd, heeft gevochten en heeft ons Belgen gevoel aangewakkerd. wat niet of veel minder kan worden gezegd van de andere 2 belgen aan de start. Voor dit chapeau.

Maar laat ons er nu maar bij neer leggen, we zullen nog even moeten wachten op een Belgische kanshebber voor de hoogste plaats in het XC.

BTW, ik schiet niemand af maar ben net als Sven zelf een beetje teleurgesteld. Het had nog beter gekunt. Het zat erin, maar de tegenstand was gewoon van een ander kaliber als het er echt om gaat.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

chapeau voor sven nys das het enigste wat ik kan zeggen =D>
bekijk maar eens wie goed is in het veldrijden (supper zelfs) en zich aan het beweisen is in het mtbken .
sven liet op de os de twee landgenoten achter terwijl hij nog niet zolang bezig is met het moutenbiken en roel en filip wel .
heb niks dan respect voor die kerel sven nys genaamd
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

vanmorgen zowel naar de dames als heren gekeken en hierbij een heel dikke proficiat voor sven!!!!!!!!!! =D>
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

cyclon wrote: ... nu zegt hij dat hij nog veel progressie marge heeft en dat hij in 2012 voor een medaille gaat gaan, op zijn 36ste :drunk:

terwijl hij maar op de valreep geselecteerd raakte op zijn 32ste, wanneer hij op de top van zijn fysiek kunnen is (na 32ste begint het verval al), en hij eigenlijk al de handdoek geworpen had...
Misschien weet Sven iets over het verloop van zijn loopbaan in de nabije toekomst dat wij (nog) niet weten, wie zegt dat hij binnen 2 jaar niet definitief stopt met veldrijden om zich volledig toe te spitsen op Londen 2012 ? Ik weet dat die kans uiteraard klein is, maar je weet nooit wat er in zo'n topsporter zijn hoofd omgaat en hoever deze wil gaan voor Olympisch eremetaal.

En moest Sven zich het jaar voor de Olympische spelen van 2012 volledig op het mountainbiken storten dan zou hij misschien nog wel progressie kunnen maken (en van op een betere startplaats kunnen starten als hij wat meer puntjes in de voorafgaande wedstrijden heeft kunnen sprokkelen).

Enfin, we zullen misschien eerst de komende winter is zien welke de gevolgen van zijn mtb zomer gaan zijn voor zijn veldritseizoen, vorig jaar had hij zijn seizoen al te lang gemaakt en ik vrees dat hij dit jaar nog een pak dieper geweest is voor de spelen.
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Zal altijd fan blijven van sven maar niet van die cross hooligans die onze andere belgen afbreken dat is totaal niet goed voor de sport ze hebben alle drie hun mooie momenten gebracht en fouten gemaakt ! Nu zou ik hem nog een wedstijd graag zien rijden dat is houfalize want we krijgen wijnig kansen om hem tusse de grote manne bezig te zien .
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

malmedy wrote:Zal altijd fan blijven van sven maar niet van die cross hooligans die onze andere belgen afbreken dat is totaal niet goed voor de sport ze hebben alle drie hun mooie momenten gebracht en fouten gemaakt ! Nu zou ik hem nog een wedstijd graag zien rijden dat is houfalize want we krijgen wijnig kansen om hem tusse de grote manne bezig te zien .
Vandaag heeft hij toch lekker tussen de grote gereden he; en hoe dan nog!!!!
master j
Mountainbiker

Post by master j »

Van mijn kant, 1 woord:

RESPECT
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Nys is The Man. Zo terugkomen, knappe race, ongelooflijk. Londen 2012, here we come. =D> =D> =D>

En aan alle Nyshaters: gille moe je mulle hoeden want hij heeft het gedaan. De bewijzen liggen op tafel.

Mojo
Levud
Mountainbiker

Post by Levud »

master j wrote:Van mijn kant, 1 woord:

RESPECT
Inderdaad prachtig van Sven!

PS: Begint dit topic niet heel hard uit de toon te vallen in de apres??
Locked