Awel was da nu weer?stoffel wrote:Mich ga je uw werk opgeven en prof worden of wa.
MOCHT DA WAAR ZIJN HE (hahaha)
Ja wadde zo een data's voor de mtb.
Waarschijnlijk ga ik zaterdag mee.Zondag kan ik ni want zit in zolder.
WAT ZIT GE OP ZOLDER TE DOEN? spinnenwebben opkuisen of wa? (hahaha)Alle andere wel denk ik, ma bel je nog wel.
En wat denk je van de strandrace op 17 feb in Blankenberge.
Da is schijnt tamelijk zwaar en serieus slecht voor de fiets.
Let wel wa op uw taalgebruik
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
£Millenniumbiker Mitch01 wrote: Volgende houffamarathon is voorzien op 24 augustus 2008
volgende pyramidale op 28 september 2008
Mss al iets voor op de agenda van 2008 te voorzien?
aamaai zo vooruitziend.
De zeetoestanden dat valt heel goed mee.
zand en zout, nadien goed afkuisen dus,....
maar best heel zwaar wat betreft weer (windtegen kan tergend zwaar zijn) en sommige duinen best hoog.
Maar ge zijt een hele dag op weg. en soms 'zondagavond in de sspits
Streets
Neenee dank U da gedoe aan de zee ligt me niet (voorlopig toch nie)Streets wrote:£Millenniumbiker Mitch01 wrote: Volgende houffamarathon is voorzien op 24 augustus 2008
volgende pyramidale op 28 september 2008
Mss al iets voor op de agenda van 2008 te voorzien?
aamaai zo vooruitziend.
De zeetoestanden dat valt heel goed mee.
zand en zout, nadien goed afkuisen dus,....
maar best heel zwaar wat betreft weer (windtegen kan tergend zwaar zijn) en sommige duinen best hoog.
Maar ge zijt een hele dag op weg. en soms 'zondagavond in de sspits![]()
Streets
- Mojobiker
- Mountainbiker
Da gedoe aan de zee moet ik ook niet. Niks zo erg als knarsend zand tussen die tandwielen terwijl ge met windtegen op da strand aan het afzien zijt.
Morgen doe ik mee aan die duathlon te Lembeek. Duimen maar.
Qua duathlon zou er ergens in de laatste week voor het nieuwe jaar nog één doorgaan te Maldegem. (2,5-20-1,5) 'k Weet nog niet juist wanneer, maar 'k heb die verleden jaar ook meegedaan en dat was echt graaf. Ge kunt daar ook meedoen als duo: ene om te lopen en den andere fietst. Verdere info volgt.
Mojo
Morgen doe ik mee aan die duathlon te Lembeek. Duimen maar.
Qua duathlon zou er ergens in de laatste week voor het nieuwe jaar nog één doorgaan te Maldegem. (2,5-20-1,5) 'k Weet nog niet juist wanneer, maar 'k heb die verleden jaar ook meegedaan en dat was echt graaf. Ge kunt daar ook meedoen als duo: ene om te lopen en den andere fietst. Verdere info volgt.
Mojo
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Thanks voor de aanpassingen, webmaster.crash biker wrote: We brengen onze webmaster op hoogte dat dit bericht voorlopig best geschrapt wordt op de site; tot in't voorjaar.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
mooi gedaanMojobiker wrote:Bij duathlon als 64e over de meet gekomen. Beetje kramp gehad na het fietsen, maar ben zeer content met de prestatie. Eens voluit kunnen gaan. Totale tijd: iets minder dan 1u05min.
Volgende duathlon: at Kleit op 28 dec 2007.
Mojo
1,5 km lopen 30 km fietsen en 3km lopen?
Streets