Zo te zien is er dit jaar wel veel intresse voor ATB wedstrijden.
Ben ik blij dat ik een geel bordje heb
Zou ik ook wel eens willen weten...raiden24 wrote:Ik wil volgend jaar ook graag eens een paar wedstrijden proberen. Is het niet zo dat in de E-klasse sneller gereden wordt vanwege kortere afstand ? Op een snelle cross wat zijn zowat de snelheden waar ik me aan kan verwachten ?
marc1201 wrote:Zou ik ook wel eens willen weten...raiden24 wrote:Ik wil volgend jaar ook graag eens een paar wedstrijden proberen. Is het niet zo dat in de E-klasse sneller gereden wordt vanwege kortere afstand ? Op een snelle cross wat zijn zowat de snelheden waar ik me aan kan verwachten ?
Post by wim vanderzanden »
zwolle wrote:atb cross wil in de nabije toekomst gaan samenwerken met vwb
"De heren André Coppers en Peter Verhoeven van Wielerbond Vlaanderen zijn bij mij thuis....
VWB is niet hetzelfde als Wielerbond Vlaanderen hé mannen! Niet zomaar wat schrijven als je dit verschil niet kent (en ja, het is misschien onduidelijk dat de ene zo goed als dezelfde naam aanneemt als de andere...)jam29X0 wrote:Zou de VWB dan zelf eens beter niet wat meer wedstrijden kunnen organiseren .....
Awel ja, wielerbond Vlaanderen is bij hem thuis geweest, het zijn ook deze die de licenties geven.gbike1 wrote:zwolle wrote:atb cross wil in de nabije toekomst gaan samenwerken met vwb
"De heren André Coppers en Peter Verhoeven van Wielerbond Vlaanderen zijn bij mij thuis....VWB is niet hetzelfde als Wielerbond Vlaanderen hé mannen! Niet zomaar wat schrijven als je dit verschil niet kent (en ja, het is misschien onduidelijk dat de ene zo goed als dezelfde naam aanneemt als de andere...)jam29X0 wrote:Zou de VWB dan zelf eens beter niet wat meer wedstrijden kunnen organiseren .....
VWB organiseert geen wedstrijden, Wielerbond Vlaanderen wel.
Post by need for speed »
tek-zotic wrote:waar dan? shoot me, i dare you :pzwolle wrote: vorig jaar een paar keer geweest dat ik hoger gemiddelde had dan D rijders