Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
anonpyt
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by anonpyt »

hi guys ,

ik woon nog niet zo lang in Reet en zou graag wat meer gaan mtb'en maar ben op zoek naar een goede mtb.

waar raden jullie aan om te gaan zien ? fietsenwinkel in centrum van Reet ? Decathlon ? Fietsenwinkel in Antwerpen ?

zou heel graag vaak in de ardennen gaan rijden enzo ... beetje downhil (als dit al mogelijk is in Belgie :) ).

hebben jullie wat tips ? ik zag reeds mtb met luchtvering precies voor en achteraan ...

alvast bedankt en ms tot binnekort :)

groetjes
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

anonpyt wrote:hi guys ,

ik woon nog niet zo lang in Reet en zou graag wat meer gaan mtb'en maar ben op zoek naar een goede mtb.

waar raden jullie aan om te gaan zien ? fietsenwinkel in centrum van Reet ? Decathlon ? Fietsenwinkel in Antwerpen ?

zou heel graag vaak in de ardennen gaan rijden enzo ... beetje downhil (als dit al mogelijk is in Belgie :) ).

hebben jullie wat tips ? ik zag reeds mtb met luchtvering precies voor en achteraan ...

alvast bedankt en ms tot binnekort :)

groetjes
dubbelgeveerde bike is altijd zwaarder, duurder en vraagt meer onderhoud , eender welk merk heeft een goede bike dubbelafgeveerd , decathlon beter niet geloof ik , service en kwaliteit vd bike ?
anonpyt
Mountainbiker

Post by anonpyt »

Waar kocht jij je mtb ?

Wat raad je aan om te beginnen ?

greetz
MTBer jeroen
Mountainbiker

Post by MTBer jeroen »

Gewoon bij de zwaluw in reet kopen. Ze hebben daar veel keuze en een goede service en is in het zelfde dorp als dat je woont wat veel gemakkelijker is voor service... (vermoed dat je nog niet zo veel zelf kan sleutelen aan je fiets aangezien je nog niet zoveel hebt gemountainbiked). Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het een iets duurdere winkel is dan de meeste fietsenwinkels.
anonpyt
Mountainbiker

Post by anonpyt »

thx jeroen , ga jij vaak in de schorre ?

greetz
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

MTBer jeroen wrote:Gewoon bij de zwaluw in reet kopen. Ze hebben daar veel keuze en een goede service en is in het zelfde dorp als dat je woont wat veel gemakkelijker is voor service... (vermoed dat je nog niet zo veel zelf kan sleutelen aan je fiets aangezien je nog niet zoveel hebt gemountainbiked). Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het een iets duurdere winkel is dan de meeste fietsenwinkels.
groot gelijk :-)
MTBer jeroen
Mountainbiker

Post by MTBer jeroen »

Als het droog is wel
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

de rockgarden is bijna een feit , en binnenkort start vd verharding ? lets hope
ik wil graag extra hulp daarvoor , zijn er helpers hier op deze site , ???
MTBer jeroen
Mountainbiker

Post by MTBer jeroen »

Ik wil binnenkort wel eens komen helpen (heb nu nog examens) en ik zal is vragen aan de mannen van de veteranen waarloos (die elk jaar hun toertocht door de schorre laten gaan) of ze het zien zitten om is mee te komen helpen.
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

MTBer jeroen wrote:Ik wil binnenkort wel eens komen helpen (heb nu nog examens) en ik zal is vragen aan de mannen van de veteranen waarloos (die elk jaar hun toertocht door de schorre laten gaan) of ze het zien zitten om is mee te komen helpen.
ik, ken die gasten ,wel , ik vraag alleen een kruiwagen en een schop mee te nemen en iemand met een sterke auto en aanhangwagen , laat wel wat weten wanneer het kan :-)
Post Reply