Zalig.
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
deze morgen de eerste maal sinds 8 maanden de auto nog eens moeten nemen, vanwege een defect voorlicht.
Nu stond ikzelf in de rij waar ik anders al smalend voorbij rij. :-/
Nu stond ikzelf in de rij waar ik anders al smalend voorbij rij. :-/
Ook geen idee waar deze voor dient maar had ze eens aan bij te warm weer en heb dat dan open gezet en gaf wat verluchtingboard wrote:Op de foto is er aan de bovenkant van de handschoen een ritssluiting te zien!
Wat is hier het nut van?
Board
Groeten.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Vandaag was het zabberwerk.
met de bakfiets (3 wielen) heel stabiel in de sneeuw maar niets van grip.
Door het smelten van de onderlaag, doorslippen tot en met.
Het was een lijdens weg om de kids op school te krijgen, nadien was het gelukkiger veel makkelijker om met de mtb verder te cruisen.
Streets
met de bakfiets (3 wielen) heel stabiel in de sneeuw maar niets van grip.
Door het smelten van de onderlaag, doorslippen tot en met.
Het was een lijdens weg om de kids op school te krijgen, nadien was het gelukkiger veel makkelijker om met de mtb verder te cruisen.
Streets
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
Post by copperhead »
Deze morgen mijn zelfgemaakte "spikes" op men wl ( woon-les :p) fiets gelegd. Op de heen weg veel ijs op de baan ( begon lichtjes te regenen) en langs het jaagpad richting leuven meer dan 10cm sneeuw=> niet te doen
heb dan maar voor het ijs gekozen en ben met mijn banden nergens in de problemen gekomen, steeds even snel of sneller dan het andere verkeer.
op de terugweg ( had maar tot 11 uur les, de laatste les van het semester
) was het al aan het dooien, resultaat: een dikke laag vettige pap. Hierop hadden mijn vijzen geen/ weinig effect dus was het opletten geblazen en zoeken naar stukjes ijs of "propere" baan...
vandaag dus nergens echt in de problemen gekomen, in tegenstelling tot vele andere fietsers die ik tegengekomen ben... die banden zijn het werk dat erin gekropen is meer dan waard
heb dan maar voor het ijs gekozen en ben met mijn banden nergens in de problemen gekomen, steeds even snel of sneller dan het andere verkeer.
op de terugweg ( had maar tot 11 uur les, de laatste les van het semester
vandaag dus nergens echt in de problemen gekomen, in tegenstelling tot vele andere fietsers die ik tegengekomen ben... die banden zijn het werk dat erin gekropen is meer dan waard
- siemenmoens
- Mountainbiker
Post by siemenmoens »
Die rits is effectief als verluchting bedoelt.BeeMeRke wrote:Ook geen idee waar deze voor dient maar had ze eens aan bij te warm weer en heb dat dan open gezet en gaf wat verluchtingboard wrote:Op de foto is er aan de bovenkant van de handschoen een ritssluiting te zien!
Wat is hier het nut van?
BoardBen er trouwens vandaag mee gaan snowboarden en dat was voor mij de eerste keer. dus wel enkele keren onderuit gegaan en dus met handschoenen regelmatig in de sneeuw gezeten en geen nat erdoor en nog steeds geen koude handen.
Groeten.
aah okee bedanktsiemenmoens wrote:Die rits is effectief als verluchting bedoelt.BeeMeRke wrote:Ook geen idee waar deze voor dient maar had ze eens aan bij te warm weer en heb dat dan open gezet en gaf wat verluchtingboard wrote:Op de foto is er aan de bovenkant van de handschoen een ritssluiting te zien!
Wat is hier het nut van?
BoardBen er trouwens vandaag mee gaan snowboarden en dat was voor mij de eerste keer. dus wel enkele keren onderuit gegaan en dus met handschoenen regelmatig in de sneeuw gezeten en geen nat erdoor en nog steeds geen koude handen.
Groeten.
Thomas