Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
thomasmb
Mountainbiker

Post by thomasmb »

Seg als er noggis wat mense gaan rijde daar op de bloso route in herentals/kasterlee , let me know dan komk ook wel eens af ! ( ben zelf van Lichtaart)
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

thomasmb wrote:Seg als er noggis wat mense gaan rijde daar op de bloso route in herentals/kasterlee , let me know dan komk ook wel eens af ! ( ben zelf van Lichtaart)
Wij (Arez, z'n broer, Strikybart en ik) gaan woensdag wat verkennend werk doen op het stuk bloso vanaf herentals tot kasterlee..

Dit is niet echt doorrijden eerder meer van padje naar padje rijden en alternatieven zoeken..

Misschien dat we zaterdag heel de aangepaste route rijden :-)
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

SjoerieMoerie wrote:
thomasmb wrote:Seg als er noggis wat mense gaan rijde daar op de bloso route in herentals/kasterlee , let me know dan komk ook wel eens af ! ( ben zelf van Lichtaart)
Wij (Arez, z'n broer, Strikybart en ik) gaan woensdag wat verkennend werk doen op het stuk bloso vanaf herentals tot kasterlee..

Dit is niet echt doorrijden eerder meer van padje naar padje rijden en alternatieven zoeken..

Misschien dat we zaterdag heel de aangepaste route rijden :-)
Hoe laat, en waar, vertrekken jullie, ik sta met de vroege, werk op 10 minuutjes van de rode route (kerhof/spoorweg)

grtz

Nico
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Woensdag of zaterdag?

Woensdag zeker? Dat zal iets na de middag zijn denk ik.. ik kom rond kwart na 12 thuis en dan nog eten en dan na herentals fietsen..

Volgens mij zal het iets van rond 14u worden

We pikken in aan de plaats naast het spoor waar rood uit het bos komt.. en beginnen met een pittig stuk dat we zelf uitgestippeld hebben.. jammie!

Vanuit herentals: langs de rotonde richting lichtaart, over het spoor en dan links klein straatje in.. (komde op zo'n open plek waar ge auto kunt parkeren, staat ook een bloso bord)

Vanuit lichtaart: rijden richting herentals (lang) en dan voor het spoor rechts, even voordien komde langs uwe rechterkant het spoor al tegen maar dan loop het gelijk met de weg..

Image

Als ge goed kijkt en een beetje omgevingskennis hebt ziede 2 treinsporen lopen die samenkomen, de ring van herentals en rotonde..
Last edited by Sjoerie on Mon 28 May 2007 21:12, edited 4 times in total.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

van slijk wrote:heb donderdag in kasterlee iemand van xc bikers tegen gekomen tijdens een trainingsritje met vrienden , ben jij dat sjoeriemoerie of was sit cube rides on ( had een zwarte ghost bij denk ) ? :lol:
yup was ik. waren jullie dat groepje van 3 die me voorbij kwamen gestoven?
van slijk
Mountainbiker

Post by van slijk »

we waren met 5 man maar zijn onderweg wel een paar kwijt gespeeld , je pikte bij ons aan in kasterlee terhoogte van de mast , daarna reed je eventjes weg en zijn we met zen 3 achterna gereden en eventjes in uw wiel uit gerust opde baan naar lichtaart :wink: en dan stilletjes voorbij gereden =P~ . volgende keer zal ik wel iets zeggen als ik u tegen kom :P
thomasmb
Mountainbiker

Post by thomasmb »

Woensdag geen tijd => dirt fietsje in elkaar flansen ;)
Vant weekend kant wel zijn dat ik meerij , maar euhm rijde jullie hard ?:p
thomasmb
Mountainbiker

Post by thomasmb »

Woensdag geen tijd => dirt fietsje in elkaar flansen ;)
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

thomasmb wrote:Woensdag geen tijd => dirt fietsje in elkaar flansen ;)
ik (broer van Arez) en Arez rijden niet zo hard, Strikybart wacht op ons en mé SjoerieMoerie bennek nog niet gaan rijden.

Ik zie er in ieder geval naar uit, leuke afwisseling tussen de ... euhm hoe noemt da nu weer #-o ahja 'blok' door :lol:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

thomasmb wrote:Woensdag geen tijd => dirt fietsje in elkaar flansen ;)
We zijn aan het verkenne dus het tempo zal heel laag liggen.. alleen op de stukken waar we niets aan veranderen wordt wa getrapt

Als ge zaterdag meerijdt zal het tempo wel wat hoger liggen, omdat we dan de aangepaste route eens in zijn geheel rijden. Arez is al ne keer meegereden ooit en 'm zei da 'm al content was da 'm kon volge, maar we wachten wel op elkaar als da nodig is ;)

Edit: Nico rijde woensdag mee? Is het uur voor u ok?
Post Reply