Zo 08/01/2012 Zeebrugge :: Safari Tour IV

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Vooraleerst dankwoord aan de seingevers.=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Voor wat de tocht betreft =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Denk dat er minder modderstukken inzaten of vorige week in het bosparcours te Snellegem.
De stukken road waren aangenaam om even op adem te komen.
Niks op aan te merken en meer dan dik in orde, genoten.
Het extra lusje op het einde :drunk: :drunk: :drunk: schitterend.
Tot volgend jaar safaribikers
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Deze voormiddag voor het eerst in Zeebrugge geraakt en zo dus voor de tweede keer van het weekend een tocht voor het eerst gedaan. Heel wat stukken waar ik nog nooit gereden had. We reden de 35 en buiten enkele zwaardere stukken (wat wil je met die regen) nooit last gehad. Mooi parcours in de achterhaven van Zeebrugge.

Organisatie heel goed. Goede bepijling, vlotte bikewash, heel vlotte inschrijving, drinkpulle en jenever toe, seingevers, verzorgde bevoorrading, goede douches, ...
Misschien een klein puntje van opbouwende raadgeving: Op de tweede bevoorrading was het een en gesukkel met die nadars waar de fietsen konden geplaatst worden. Die stonden los van elkaar waardoor ze snel vielen. Best rijen met de nadars maken opdat ze steviger staan.

Rit om te onthouden! =D>
tipi
Mountainbiker

Post by tipi »

Na het geploeter van vorig jaar tot de conclusie gekomen dat dit toch echt één van de lekkerste tochten binnen west-vlaanderen is =D>
Alles goed berijdbaar, zelf de extra lus in de achterhaven waar we vorig jaar tot de naven in het water reden. Dat patattenveld van vorig jaar werd wijselijk uit het parcours gelaten.
De bevoorradingen waren top. Na die afdaling in de duinen bijna in de decor gevlogen (komt ervan als een mens zijn achterrem wil sparen omdat ie nog niet is ingeremd :-D )
Hoedje af voor de organisatie die zoveel off-roadpassages kan aanbieden in deze regio =D>
Last edited by tipi on Sun 08 Jan 2012 17:32, edited 1 time in total.
stumpjumpertje
Mountainbiker

Post by stumpjumpertje »

Was een mooie leuke rit! eerste maal.
Toch 2x een ferme valpartij gemaakt #-o

Alles mooi aangeduid, mooie bevooradingen, seingevers deden alles vlot, kortom samengevat het was zeer goed georganiseerd.
Trapist
Mountainbiker

Post by Trapist »

Deze morgen gestart rond 9u en moet zeggen met een groot vraagteken met het weer van de afgelopen dagen!!Maar aan de andere kant slechter dan vorig jaar kon ook weer niet!En inderdaad,het was echt genieten!Alles(of bijna alles)was goed berijdbaar.Mooie afwisseling met de technise stukken.Alles was dik in orde,bevoorradingen,de bepeiling,bike wash,den aprés......Chappeau Mannen en tot volgend jaar,zeker terug van de partij!! =D> =D> =D> =D>
Sheldon
Mountainbiker

Post by Sheldon »

Ook samen met mijn maat de grote toer gereden,
Alles lag er lekker bij.
Ook nog mijn woord gehouden en gezwaaid naar ReeVes bij de Chinees.
Afdaling bij de laatste lus was geweldig.
Vorig jaar moeten ploeteren,
Dit jaar heerlijk gereden.
Tot volgend jaar maar weer.
Ben wel mijn jenevertje vergeten

Gr. Sheldon
kami
Mountainbiker

Post by kami »

De eerste keer deze vtt gereden. En ze staat al voor volgend jaar op mijn agenda. Ik heb er echt van genoten, het was een heel mooie tocht. Een dikke proficiat aan de organisatie.
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

met drie plummestampers aan de start verschenen en het was super volgens mij zijn die kustgemeenten elkaar bezig met te overtreffen, middelkerke, de haan en nu zeebrugge als dat zo verder gaat wordt dit de mtb streek bij uitstek, safari rijders en al hun vriendelijke meedewerkers bedankt voor al jullie werk om ons een drietal uurtjes te laten ammuseren, tot volgend jaar
flip de flipper
Mountainbiker

Zeebrugge

Post by flip de flipper »

Wat een commentaren =D> =D> =D> , echt spijtig dat ik door m'n schouderbleseure er niet bij kon zijn!!Zo te lezen was het één en al genieten! =D> =D> =D> safaririders
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

vandaag onze eerste deelname in zeebrugge,en zeker niet de laatste.
perfecte organisatie waar anderen een voorbeeld kunnen aan nemen.
zoals voorheen al gezegd in dit forum alles dik in orde.
bedankt aan alle mensen die dit mogelijk maakten.
woordje van dank aan seingevers en vrijwilligers .
safari rijders tot de volgende =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> .

de 3 amigo's
wtc lovendegem
Post Reply