LCMT 2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
brommerken
- Mountainbiker
Post by brommerken »
De LCMT is wel voor de fun hé, en nie voor ne gouden beker Gewoon alles zijn gang laten gaan en rijden, voelt ge u niet goed bekijk het dan als een goede training en maak er het beste van ,je zal er dan alle vier de dagen van kunnen genieten
Hallo,
ik bied een ticket + 3 hotelovernachtingen voor de recreanten versie van de LCMT aan! P.O.T.K
Ik kan zelf helaas niet deelnemen wegens werkverplichtingen
Mocht je interesse hebben,aarzel niet om mij te contacteren!
pietervdveire15@hotmail.com
ik bied een ticket + 3 hotelovernachtingen voor de recreanten versie van de LCMT aan! P.O.T.K
Ik kan zelf helaas niet deelnemen wegens werkverplichtingen
Mocht je interesse hebben,aarzel niet om mij te contacteren!
pietervdveire15@hotmail.com
niemand interesse???????G-love wrote:aangezien ik gisteren in Mons een kuitbeenbreuk heb opgelopen moet ik helaas forfait geven![]()
als er iemand interesse heeft om mijn inschrijving over te nemen?
Het is er eentje voor de wedstrijd, samen met een extra overnachting op woensdag.
Interesse, graag via PM
ik zit er letterlijke en figuurlijk mee aan mijn been!!!
vandaag laatste kans om aan een aantrekkelijke prijs deel te nemen.G-love wrote:niemand interesse???????G-love wrote:aangezien ik gisteren in Mons een kuitbeenbreuk heb opgelopen moet ik helaas forfait geven![]()
als er iemand interesse heeft om mijn inschrijving over te nemen?
Het is er eentje voor de wedstrijd, samen met een extra overnachting op woensdag.
Interesse, graag via PM
ik zit er letterlijke en figuurlijk mee aan mijn been!!!
Morgen annuleer ik mijn deelname.
- KOTH
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper 2015, Trek Madone 4.7 baansloerie
lcmt
Het weer ziet er voor volgende week ook weeral niet te best uit alhoewel het nog wat afwachten zal worden want ze zitten er dikwijls nog al nekeer naast, en met de regen van de afgelopen dagen (weken, maanden,...) ziet het er naar uit dat het zal ploeteren worden.
Het zullen Nobby Nics worden, voor en achter.
Ik denk niet dat we hier veel parcour info moeten verwachten.
Gr Steven
Het zullen Nobby Nics worden, voor en achter.
Ik denk niet dat we hier veel parcour info moeten verwachten.
Gr Steven
-
need for speed
- Mountainbiker
hy
Post by need for speed »
in de voormiddag heeft daar nog goed geregendrdtje wrote:Bij mij worden het ook nobby's, 2.25, tubeless. Het weer ziet er voorlopig redelijk uit voor volgende week. Duimen maar!