Zo 13/11/2011 Huizingen/ Beersel :: 4de Wcup Classic MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
manontheside
- Mountainbiker
Post by manontheside »
Mooie tocht en een zalig parcours, maar wel een beetje te veel volk. Ik heb aan dat klimmetje na de bevoorrading bijna 20 minuten staan aanschuiven. Deze tocht wordt al slachtoffer van z'n eigen succes.
Dit was top. Alles erop en eraan. 11/10.
Inderdaad zeer druk. Gelukkig is er veel parkeerplaats. Heb de 70 km gereden en daardoor slechts tot de eerste bevoorrading er een beetje last van gehad. Daarna nergens meer opstroppingen gehad.
Ik kwam aan 69 km. Voor de hoogtemeters kijk ik altijd achteraf naar de correctie van Garmin Connect en Google Earth. Tussen beiden kan ook nog wel eens een verschil zitten. Maar beiden geven nu 1060 hm voor mijn rit.
Inderdaad zeer druk. Gelukkig is er veel parkeerplaats. Heb de 70 km gereden en daardoor slechts tot de eerste bevoorrading er een beetje last van gehad. Daarna nergens meer opstroppingen gehad.
Ik kwam aan 69 km. Voor de hoogtemeters kijk ik altijd achteraf naar de correctie van Garmin Connect en Google Earth. Tussen beiden kan ook nog wel eens een verschil zitten. Maar beiden geven nu 1060 hm voor mijn rit.
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ook vandaag gestart voor de 70 km, wat een volk aan de inschrijving maar als vooringeschrevene geen probleem gehad;
vertrokken met 6 man en nadien in 3 groepjes van 2 verdergereden.
Parcours: prachtig prachtig, dit is mountainbiken
Bewegwijzering: kan niet beter
Bevoorrading: super, enorm veel keuze en goed verdeeld
Zakje voorinschrijving komt allemaal van pas en dit allemaal voor slechts 2 eurookes.
Douches: super
Après: tof en nog veel volk
Dit is een TOPorganisatie maar voor de 70 km moet je toch al wat conditie hebben.
Volgend jaar zeker terug van de partij!
Bedankt aan de DWORPSE BIKERS; jullie hebben me terug een heeeeel toffe zondag bezorgd.
vertrokken met 6 man en nadien in 3 groepjes van 2 verdergereden.
Parcours: prachtig prachtig, dit is mountainbiken
Bewegwijzering: kan niet beter
Bevoorrading: super, enorm veel keuze en goed verdeeld
Zakje voorinschrijving komt allemaal van pas en dit allemaal voor slechts 2 eurookes.
Douches: super
Après: tof en nog veel volk
Dit is een TOPorganisatie maar voor de 70 km moet je toch al wat conditie hebben.
Volgend jaar zeker terug van de partij!
Bedankt aan de DWORPSE BIKERS; jullie hebben me terug een heeeeel toffe zondag bezorgd.
- LuckyIron
- Mountainbiker
ook geweest, vond het niet zo heel speciaal. Daarvoor zat er iets teveel asfalt in. Ook die extra lus van de 70km was pokkesaai, gewoon effe langs 't kanaal en terug met 1 klimmetje erin.
Ook iets te druk, meer dan een kwartier zitten aanschuiven voor 2 bergskes van niks
Wel duidelijke afpijling, duidelijke splitsingen en deftige bevoorradingen. De Leffe achteraf heeft gesmaakt.
Ik had 68km en 1347hm : http://connect.garmin.com/activity/128402318

Ook iets te druk, meer dan een kwartier zitten aanschuiven voor 2 bergskes van niks
Wel duidelijke afpijling, duidelijke splitsingen en deftige bevoorradingen. De Leffe achteraf heeft gesmaakt.
Ik had 68km en 1347hm : http://connect.garmin.com/activity/128402318
Die streep langs het kanaal was idd het minste stuk. Dat stukje privébos net ervoor was dan weer zeer knap.LuckyIron wrote:ook geweest, vond het niet zo heel speciaal. Daarvoor zat er iets teveel asfalt in. Ook die extra lus van de 70km was pokkesaai, gewoon effe langs 't kanaal en terug met 1 klimmetje erin.
En asfalt, tja dat is nu éénmaal Vlaanderen/Brussel. Ik vond het nog best meevallen vandaag. Wil je geen asfalt zien en toch voldoende hellingen hebben, dan moet je naar de Ardennen.
-
Shimano-marc
- Mountainbiker
Post by Shimano-marc »
Ik reed de 25 km en ik vond het ZWAAR !!
Maar dat kan ook met de belaberde condite te maken hebben
(2e VTT ritje sinds 10 jaar)
Wel top organisatie, als dit de norm wordt staat er me de komende weken veel leuks te wachten.
Tot in 2012.
Maar dat kan ook met de belaberde condite te maken hebben
(2e VTT ritje sinds 10 jaar)
Wel top organisatie, als dit de norm wordt staat er me de komende weken veel leuks te wachten.
Tot in 2012.
ook geweest en de 55 gereden. amusante tocht met enkele serieuse 'stinkerds' ertussen.
jammer van het aanschuiven aan de klim na de tweede bevoorading (zonder een elleboogstoot was ik zonder probs boven geraakt)
bepijling perfect, bevoorradingen goed ingepland en ik peis dat ze elk off-road paadje in hunnen tocht hadden zitten
.
jammer van het aanschuiven aan de klim na de tweede bevoorading (zonder een elleboogstoot was ik zonder probs boven geraakt)
bepijling perfect, bevoorradingen goed ingepland en ik peis dat ze elk off-road paadje in hunnen tocht hadden zitten