Daar zijn we nog altijd op de foto's aan het wachten
Zo 13/11/2011 Humbeek :: 11. de Parel Van Brabant
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
60km was voor de bevoorrading een snelle verldwegentocht, niks speciaal, maar in Neder-Over-Heembeek was 't echt wel plezant - zeer goed uitgezet parcours: linten, houtsnippers (ofzoiets) en kalklijnen - echt knap gedaan!
Goede afspuitstand ook, tuinslangen met genoeg druk - fietske mooi proper op enkele minuten.
Uitstekend herpakt na de verzopen tocht van vorig jaar!
Goede afspuitstand ook, tuinslangen met genoeg druk - fietske mooi proper op enkele minuten.
Uitstekend herpakt na de verzopen tocht van vorig jaar!
-
Tman_tPlatform
- Mountainbiker
Post by Tman_tPlatform »
Vond het parkoers een beetje bizar, vlak vlak vlak en dan opeens vertikaal omhoog, ammehoela daar heb ik een cartouche verschoten... Mist gaf wel een apart sfeertje. Top organisatie, puike bevoorrading, goede afwijzering en ook respect voor de jongens die in de kou fietsenbewaking deden.
-
fotos.sasbikers
- Mountainbiker
Post by fotos.sasbikers »
Voila de eerste foto's staan on-line.de ware wrote:die fotos komen zekerCuberyder wrote:Hopelijk niet zoals Jullie collega's van kappele op de bos
Daar zijn we nog altijd op de foto's aan het wachten
https://picasaweb.google.com/1182811666 ... VanBrabant#
Morgen de volgende lading maar eerst dooke doen.
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
vandaag ook naar Humbeek afgezakt voor de 60 km(heeft iemand een idee van de juiste afstand want was mijn meterke vergeten te nullen)
Parcours was super , afwisselend met technische stukken ,lange stukken vals plat en een beetje klimmen enfin een beetje van alles en meer moet da ni zijn
Voor de organisatie niets dan lof dus samen gevat een super georganiseerde tt meegemaakt vandaag
Tot volgend jaar

Parcours was super , afwisselend met technische stukken ,lange stukken vals plat en een beetje klimmen enfin een beetje van alles en meer moet da ni zijn
Voor de organisatie niets dan lof dus samen gevat een super georganiseerde tt meegemaakt vandaag
Tot volgend jaar
Heb gisteren de 46 in Humbeek gedaan de eerste keer dat ik eens meer dan 40km deed.
Het viel ook supergoed mee. Het parcour was niet zo extreem zwaar maar wel een mooie omloop. Zeker met de mist gaf dit wel een speciaal effect. Bevoorrading was dik oke alleen mss bevoorrading opsplitsen in 2 stukken voor aan te schuiven als nier natuurlijk de mankracht voor is. De afwijzering was echt goed gedaan. Zeer goede organisatie niet echt iets op aan te merken... Ik kom volgend jaar terug
Het viel ook supergoed mee. Het parcour was niet zo extreem zwaar maar wel een mooie omloop. Zeker met de mist gaf dit wel een speciaal effect. Bevoorrading was dik oke alleen mss bevoorrading opsplitsen in 2 stukken voor aan te schuiven als nier natuurlijk de mankracht voor is. De afwijzering was echt goed gedaan. Zeer goede organisatie niet echt iets op aan te merken... Ik kom volgend jaar terug
Gisteren ook de 46 gebold in mijn achtertuin.
Parcour ligt gewijzigd en andere rijrichting tov 2 jaar geleden.
Enkel de zon had mogen doorbreken alhoewel de mist ook een speciale sfeer gaf.
Bevoorrading, pijlen alles OK, alleen id wel file ad bevoorrading
Kom volgend jaar zeker terug.
De extra lus van de 60 rond militiair hospitaal : zater daar privé stukken bij of is da allemaal openbare weg?
Parcour ligt gewijzigd en andere rijrichting tov 2 jaar geleden.
Enkel de zon had mogen doorbreken alhoewel de mist ook een speciale sfeer gaf.
Bevoorrading, pijlen alles OK, alleen id wel file ad bevoorrading
Kom volgend jaar zeker terug.
De extra lus van de 60 rond militiair hospitaal : zater daar privé stukken bij of is da allemaal openbare weg?
Was afgezakt voor de 63. Onderweg stond er ineens 67 op de borden bij de splitsingen dus had ik daarme rekening gehouden. Geen pijltjes gemist (want goed aangeduid!) en toch stond ik na 57 km terug aan de parking... bizar!
Organisatie was tiptop in orde, maar het parcours vond ik nu niet zo super. Die aangemaakte singletracks waarbij je na elke boom moest draaien zijn nu niet zo mijn ding, de aanduiding met de houtsnippers daarentegen kan een voorbeeld zijn voor andere toertochten!
Organisatie was tiptop in orde, maar het parcours vond ik nu niet zo super. Die aangemaakte singletracks waarbij je na elke boom moest draaien zijn nu niet zo mijn ding, de aanduiding met de houtsnippers daarentegen kan een voorbeeld zijn voor andere toertochten!