Trip report Ijsland
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: Trip report Ijsland
Zal wel scholekster geweest zijn...t krioelde ervanpocoloco wrote:Nee geen Skua, meer een soort strandloper. Formaat van een tortelduif, hoge poten, lang en recht snaveltje... we hebben het opgezocht in één van de vogelboeken die we in een hut gevonden hebben maar daar stond alleen de Engelse en Latijnse naam in (die ik dus al vergeten ben). Blijkbaar nestelen die beestjes daar nu in de hooglanden en die probeerden ons constant van hun (vermoedelijk) nest weg te lokken - de ene loste de andere af...rubber-12 wrote:De Grote Jager?pocoloco wrote: De eerste twee dagen zijn we geen kat tegengekomen, geen levende ziel buiten wat Ijslandse "fwiet"vogels - we hebebn het opgezocht wat dat was maar 'k ben het alwaar vergeten...
Leuk zo'n toertje, zie ik ook nog wel zitten. Je komt op ruwere plaatsen dan wij in de tijd met de jeep geraakten. En dat was al zo'n omgebouwd ding.
Maar voor september schieten ze mij af op het werk.
A propos en om het nog over vogels in Ijsland te hebben, gerookte papegaaiduiker proeft heel erg naar een soort filet de sax!
- Spark
- Mountainbiker
Ja inderdaad, héél dieppocoloco wrote:Oei, ziet dat er zó uit zonder maskerende mist en regen... diep hé...Spark wrote:http://vimeo.com/31104037
Rijden over het volledige stuk was helemaal niet doenbaar.
-
Bart Viaene
- Mountainbiker
Post by Bart Viaene »
Hééé, in uwen achteruitkijkspiegelcamera gezien was het precies wél mooi weer !Spark wrote:http://vimeo.com/31104037
- Spark
- Mountainbiker
Goe weer ? we kunnen nie klagenBart Viaene wrote:Hééé, in uwen achteruitkijkspiegelcamera gezien was het precies wél mooi weer !Spark wrote:http://vimeo.com/31104037
PS: aan de hut zul je wel de plaats herkennen

Hel en verdoemenis, ik herken die afbladderende verf... da's daar dat ik die dag voor de 20e keer mijn handschoenen uitwrong !
Binnen was het za-lig, het meest knusse, stinkende, uitnodigende, beschimmelde, huiselijke en afgebroken kraakpand van het noordelijk halfrond.
De thermos pakjessoep die ik daar met BikingBrecht gedeeld heb staat helemaal bovenaan mijn top 10 van culinair genieten - net onder dat geplunderde maïsveld, toen een tocht iets langer dan gepland uitpakte - 't was dat of boomschors...

Binnen was het za-lig, het meest knusse, stinkende, uitnodigende, beschimmelde, huiselijke en afgebroken kraakpand van het noordelijk halfrond.
De thermos pakjessoep die ik daar met BikingBrecht gedeeld heb staat helemaal bovenaan mijn top 10 van culinair genieten - net onder dat geplunderde maïsveld, toen een tocht iets langer dan gepland uitpakte - 't was dat of boomschors...