Een mooi uitdagend parcours ! Veel singletrack en klimmetjes en zo, super geamuseerd. Vraag me niet waar de Matras of Klein Zwitserland liggen, ik ben niet van de streek
1 grappig voorval : na 17 km was er de splitsing tussen gemakkelijk en technisch. Ik neem 'technisch' en net als nog een paar rijden we voor een brug rechtsaf. 't Was afstappen want 't was wringen. Dan de fiets weer op en over een smalle dijk, die geleidelijk aan veranderde in een dijk van zwarte plastic om uiteindelijk dood te lopen....
Rechtsomkeer dus. Ondertussen waren er nog een heleboel achter ons gekomen en ook zij konden terugkeren. Wat bleek nu ? Over de brug stond nog een pijltje naar rechts... soms is het beter om een pijltje minder te hangen dus...
Bevoorradingen waren goed, maar 't was qua plaatsing wel nipt. Drinkbussen waren elke keer leeg toen ik er aankwam, maar ze werden met plezier opgevuld. Bepijling was goed !
Nadien een verfrissende douche en een boterhammeke en een Ice Tea en 't zat er weer op De eerste keer dat ik hier kom rijden maar 't was een meevaller !