ardennes trophy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

kunnen we nu nog eens Mud eten in plaats van Dust :-) haha
jverdeyen
Mountainbiker
Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue

Post by jverdeyen »

Nog snel even mijn (Maxxis) Aspen gewisseld voor XKing! Succes iedereen morgen! Deze kruipt zijn bed in.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Heeft er iemand een mailadres van de organisatie. Ik ben vrijdag ziek gevallen en kon dus vandaag niet afzakken. Ik heb betaald maar had graag gezien of ik eventueel wat geld kon terugkrijgen of eventueel zeker mijn T-shirt. Bedankt.
trainingsbeest
Mountainbiker

hey

Post by trainingsbeest »

iemand die weet waar fotos van de start (elites) te vinden zijn ?
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

weer teleurgesteld naar huis :roll: ,
Deftig gestart op de 90km ondanks ik helemaal achteraan ben vertrokken ,1ste bos wa kunnen opschuiven tot halfweg het bos er ene mij de pas afsneed en te kort de bocht moest nemen en voorwiel gleed weg en op de grond (goeie blauwe plek op de bil )allé een sorry en ik weer weg met zadel wa scheef ,1min later 1ste put en zadel was eraf

leuk zoeken achter al de stukjes van mijn schmolke pen tussen een halve groep mtb'ers in het bos :lol: ,resultaat helemaal achter de groep van de 70km kunen aanzetten mits het effe duurde eer ik als weer juist gemonteerd had :lol:

De goesting was direct weg en uiteindelijk de 50km gedaan mits de benen blijkbaar toch niet goed waren

Mooie parcours van de 50km en hopelijk beter in malmedy #-o
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

De 90 gedaan maar wel op karakter en serieus afgezien. De benen wouwen niet mee , en als deed direct zeer. Deze rit kwam te snel voor mij achter LCMT om een snelle tijd neer te zetten. Maar wel een prachtig parcours met een prima organisatie. Mooie werk van de seingevers =D> =D>
kvbiker
Mountainbiker

Post by kvbiker »

X2 :-?
durango
Mountainbiker

Post by durango »

heel veel aanvallen in de kuiten gehad, na 50 km was ik al piepe dood.
Nog ni zoveel ervaring he :-?
En dan rijd ik nog plat de laatste 5 km

Toch super goed geamuseerd smaakt naar meer.
WIP
Mountainbiker

Re: hey

Post by WIP »

trainingsbeest wrote:iemand die weet waar fotos van de start (elites) te vinden zijn ?

Whahahahahahaha, I know why.

Die wil ik ook wel eens zien :lol: :lol: :lol: :lol:
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Vandaag ook weer gestart voor de 90k. Schitterende organisatie met aan het begin van elke klim een bord met nr en alle relevante gegevens. Bevoorradingen waren top en vooral de Tuc koekjes smaakten af. De vele seingevers verdienen idd ook een dikke pluim. =D> Wel onderweg veel pechvogels gezien met lekke banden. Binnen 2 weken RDHF. Hopelijk valt dan het weer ook zo goed mee.
Post Reply