Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

Domme wrote:
tafelpoot wrote:Als we niemand vinden zal het solo worden, maar dat zien we maar half zitten ;-)Tafelpoot
Allez,allez, voor zo ne jonge gast! En ... niet te bescheiden zijn hé, ik heb u al bezig gezien! En ... de start is voorzien om 14u. Ge kunt dus uitslapen als ge wilt :lol:
We komen solo rijden!
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

tafelpoot wrote:
Domme wrote:
tafelpoot wrote:Als we niemand vinden zal het solo worden, maar dat zien we maar half zitten ;-)Tafelpoot
Allez,allez, voor zo ne jonge gast! En ... niet te bescheiden zijn hé, ik heb u al bezig gezien! En ... de start is voorzien om 14u. Ge kunt dus uitslapen als ge wilt :lol:
We komen solo rijden!
TOF! =D> =D> =D> Solo's kunnen nog ter plaatse inschrijven. Geen probleem dus!

Teams die nog willen meedoen zullen zich echt moeten haasten om in te schrijven!!!! :-k
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

29"er mag da nu of nie?? Anders moet ik nog ergens ne fiets gaan zoeken
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Magda, waar is magda?
29ers mogen mor pompiers op nen 29er niet, meende ik ergens in het reglement gelezen te hebben :lol:
Vickster
Mountainbiker

Post by Vickster »

Domme wrote:TOF! =D> =D> =D> Solo's kunnen nog ter plaatse inschrijven. Geen probleem dus!

Teams die nog willen meedoen zullen zich echt moeten haasten om in te schrijven!!!! :-k
Heb juist ne mail gestuurd om ons (de slijkfretters) in te schrijven met een gemengde ploeg ! Zijn we nog op tijd ? :-)
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Gé claxon wrote:
Foxy wrote:
Josdevos wrote: Ne 29" velg meet eigenlijk 28", zoals ne koersfiets dacht ik?
[-X

toch wel !!

@ jakke-pompier het ziet er gecompliceerd uit :roll: maar voor alle duidelijkheid 29" mogen meedoen :lol:
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Vickster wrote:
Domme wrote:TOF! =D> =D> =D> Solo's kunnen nog ter plaatse inschrijven. Geen probleem dus!

Heb juist ne mail gestuurd om ons (de slijkfretters) in te schrijven met een gemengde ploeg ! Zijn we nog op tijd ? :-)

De Jakke (sasbiker)heeft mij daar gisteren over geinformeerd als alles vandaag geregistreerd wordt zal dat geen probleem zijn :lol:
toch al uitgeslapen ??? :lol:
Vickster
Mountainbiker

Post by Vickster »

Gé claxon wrote:
Vickster wrote:

De Jakke (sasbiker)heeft mij daar gisteren over geinformeerd als alles vandaag geregistreerd wordt zal dat geen probleem zijn :lol:
toch al uitgeslapen ??? :lol:
na de 24 u van westerlo bedoelde ?? heb 11,5 u geslapen dus denk wel da'k uitgeslapen ben ja :-D
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

@ Perro:

De Dixies zijn reeds ter plaatse!!! =D> =D> =D>
Nu gaade kunne gaas geve #-o

@ De anderen:

Er staat ook een Dixie aan ons Trappistencafé indien Perro zjust moest geweest zijn :oops:
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Oe ligt het "parcour"????

Enne nog veu de ZHR EPD kan antwoorden....daarmee bedoel ik qwa(ak) ondergrond? #-o (momenteel he...kwestie van al een beetje beginnen na te denken over banden keuze) :drunk:
Post Reply