Za 23/04/2011 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

levensgenieter wrote:Hier ook gestart bij onze buren. Wie hier nog niet gereden heeft maar vroeger wel al de tt's van Sint-baafs-Vijve , Oostrozebeke, en Anzegem gereden heeft ,weet wat hij gemist #-o heeft. In zo'n weersomstandigheden(droog) is dit dan natuurlijk een top-parcours. Slechts 1 maal van de bike en dat was bij de beklimming van de "voltman" op het crossparcours. Volgende keer misschien zorgen dat het pijltje iets eerder staat, zodat die beklimming bij het eerste paadje kan aangevangen worden, dan is hij al rijdend te bedwingen.
Niets dan lof anders over organisatie.
Sphere, Wim en co, bedankt en tot noaste joare en bestel alvast hetzelfde weer.
Groeties
inderdaad hier zijn enkele mooie toertochten weggevallen inn deze streek,maar er zijn er nog ,den deze en de brigands....der was hier veel bij van den cowboy zijn werk.En de volty was ontworpen vo na beneden.
schitterende organisatie....volgend jaar moogt ge terug tzelfde parcour of als ge nog iets bijvindt??????????
ps kheb hem de zaterdag en den zondag gereden.
sperre
Mountainbiker

Post by sperre »

beste sportievelingen
aller eerst vree wel bedankt voor jullie deelname.
en het nummer van de mtb is wit 258.

hopelijk tot volgend jaar.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

zaterdag stond ook iemand foto's te trekken waar de brugflank zijdelings moest beklommen worden in wielsbeke , waar kan ik deze vinden?

Was ergens rond 13.00H
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Al veel (lovende) commentaren en daar heb ik nog weinig aan toe te voegen.
Gewoon héél goede TT voor de streek met heel wat offroad, bijzonder veel afwisseling, mooie bospassages, golvend parcours, ...
Topparcours dus. Organisatie ook heel goed. Inschrijving vlotte misschien niet altijd even erg, maar dat is details zoeken. Wel twee keer verkeerd gereden. Pijltjes zijn niet altijd even goed zichtbaar. Een keer misreden en terug op het parcours beland waar we enkele kms terug hadden gereden #-o
zalige après ook in de zon!
Indien mogelijk, volgend jaar héél graag terug!
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

spiermassa wrote:
levensgenieter wrote:Hier ook gestart bij onze buren. Wie hier nog niet gereden heeft maar vroeger wel al de tt's van Sint-baafs-Vijve , Oostrozebeke, en Anzegem gereden heeft ,weet wat hij gemist #-o heeft. In zo'n weersomstandigheden(droog) is dit dan natuurlijk een top-parcours. Slechts 1 maal van de bike en dat was bij de beklimming van de "voltman" op het crossparcours. Volgende keer misschien zorgen dat het pijltje iets eerder staat, zodat die beklimming bij het eerste paadje kan aangevangen worden, dan is hij al rijdend te bedwingen.
Niets dan lof anders over organisatie.
Sphere, Wim en co, bedankt en tot noaste joare en bestel alvast hetzelfde weer.
Groeties
inderdaad hier zijn enkele mooie toertochten weggevallen inn deze streek,maar er zijn er nog ,den deze en de brigands....der was hier veel bij van den cowboy zijn werk.En de volty was ontworpen vo na beneden.
schitterende organisatie....volgend jaar moogt ge terug tzelfde parcour of als ge nog iets bijvindt??????????
ps kheb hem de zaterdag en den zondag gereden.

Inderdaad zonder het werk van cowboy Peter, zou het parcours (zeg maar de laatste 8 km) niet zijn ,zoals het hier nu was. :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Vooreerst, ge moet geen bloemen smijten als't nie nodig is. Er zijn slechts 2 tracks van mijn hand, en 't zijn dan nog de kortste. De rest is er vooral dankzij vele anderen gekomen.

Over de tocht ga ik kort zijn: net als vorig jaar =D> =D> =D>
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Vorig jaar reed ik de 55km, deze keer heb ik de 75km gereden.

Mooie complete tocht bieden jullie aan.
Alles komt zowat aan bod bossen, klimwerk technische passages mooi.

Niet enkel wat jullie aanbieden is in orde maar ook de mannier waarop.

Uitpijling en signalisatie vond ik zeer verzorgd.
Gratis bewaakte bikeparking.
Apres voldoende uitgebreid.

Wat er bij komt op de 75 is ook de moeite om voor de 75km te kiezen.
Ook dat is mooi niet zomaar kilometers erbij maar ook enkele mooie passages.

Uiteraard is het mooie weer en droge toestanden een zegen voor jullie tocht.
Ik vond de bospassages zeer mooi

Voor volgend jaar : beter hoeft niet, even goed doen is al goede prestatie. =D>
Enkel hopen op zelfde weer want spitaalbossen in natte omstandigheden zijn minder mijn ding. :wink:
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

Zaterdag van thuis vertrokken met de velo voor de derde keer op rij deze vtt te gaan rijden.

Ik vond dit weer een zeer geslaagde tocht, en ik ben zeer tevreden thuisgekomen met in totaal 66 geslaagde kilometers op de teller.

Als het volgend jaar weer zulk goe weer is en droog ligt, ga ik de 75 km eens proberen.

Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

prachtige rit maar de laatste 5km waren er teveel aan :lol: . Gestart voor de 55km en op het einde had ik er 60.

Hier en daar kon er wel ne keer een peilke meer geplaatst worden maar kga er nie over zagen want voor de rest =D> =D> =D>
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

KUBA wrote:zaterdag stond ook iemand foto's te trekken waar de brugflank zijdelings moest beklommen worden in wielsbeke , waar kan ik deze vinden?

Was ergens rond 13.00H
Geen foto's.. Een filmke :wink: voor op onze cameraman zijn website /ons forum...
Post Reply