Iemand deze nog gereden recentelijk?
bepijling in orde?
Durbuy en Barvaux
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- MaC'Red
- Mountainbiker
Een gps file heb ik niet maar deze routes zijn wel goed uitgepijld hoor, ik ben er nog niet verkeerd gereden. Tja als je een nieuwe route gaat rijden moet ge steeds wat attentie doen hé voor pijlen te zien.polletje wrote:ik zou de zwarten doen namelijk cretes de l'ourthe op zondag 17 okt .
iemand daar toevallig ook en van plan deze te doen ?
iemand toevallig de gpx file van deze of ne link waar dezen op staat.
thnx
Het is wel een mooie route hoor al heb ik ze zelf nog niet helemaal gereden.
MaC'Red
- polletje
- Mountainbiker
dit wknd dus in durbuy gezeten.
heb dus de zogezegd moeilijkste route gedaan ( rood 4 , 35 km ) maar die valt reuze mee als je gewoon bent van in dardennen te rijden.
bepijling goed : maar twee keer getwijfeld door ontbrekend bordje maar als je van principe bent geen bordje dus rechtdoor , vind je alles zonder probleem. zelfs als staat er een mtb bordje met ander nummer naar links bijv , dan is het voor u recht door.
ik kom zeker terug om de andere parcourtjes te doen en om dan een mengeling te maken want een combinatie van alles moet veel schoner zijn
heb dus de zogezegd moeilijkste route gedaan ( rood 4 , 35 km ) maar die valt reuze mee als je gewoon bent van in dardennen te rijden.
bepijling goed : maar twee keer getwijfeld door ontbrekend bordje maar als je van principe bent geen bordje dus rechtdoor , vind je alles zonder probleem. zelfs als staat er een mtb bordje met ander nummer naar links bijv , dan is het voor u recht door.
ik kom zeker terug om de andere parcourtjes te doen en om dan een mengeling te maken want een combinatie van alles moet veel schoner zijn
- MaC'Red
- Mountainbiker
In de Ardennen valt het al bij al nog mee eigenlijk na regenval, In Villers weet ik niet of er routes passeren maar het Roadbook van Weris ( O² bikers nr 100 ) passeert er niet zo ver van zijnde te Mormont of Deux Rys. Heel leuke route maar zeker niet te onderschatten amaai.kj wrote:Wij vertrekken morgen voor een weekend naar Villers-St-Gertrude, vlakbij Durbuy. PAsseren de routes daar ook?
Iemand een idee hoe het er daar bijligt na deze zondvloed...
In Bomal zelve start en/of passeert er wel een vaste route
MaC'Red
In de gietende regen route 5 afgewerkt (ronde des megalithes, passeerde aan ons huis). Modder etc viel inderdaad goed mee, aangezien het voor 3/4 uit verharde weg bestond. De weinige offroadstukken vielen dan ook nog tegen vond ik, vooral brede grintpaden...MaC'Red wrote:In de Ardennen valt het al bij al nog mee eigenlijk na regenval, In Villers weet ik niet of er routes passeren maar het Roadbook van Weris ( O² bikers nr 100 ) passeert er niet zo ver van zijnde te Mormont of Deux Rys. Heel leuke route maar zeker niet te onderschatten amaai.kj wrote:Wij vertrekken morgen voor een weekend naar Villers-St-Gertrude, vlakbij Durbuy. PAsseren de routes daar ook?
MaC'Red
Er moet toch veel meer uit de streek te halen zijn!!!
- MaC'Red
- Mountainbiker
er is zeker meer uit te halen ja, kijke hier maar eens => http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xlgigbwxfrfzslozkj wrote:In de gietende regen route 5 afgewerkt (ronde des megalithes, passeerde aan ons huis). Modder etc viel inderdaad goed mee, aangezien het voor 3/4 uit verharde weg bestond. De weinige offroadstukken vielen dan ook nog tegen vond ik, vooral brede grintpaden...MaC'Red wrote:In de Ardennen valt het al bij al nog mee eigenlijk na regenval, In Villers weet ik niet of er routes passeren maar het Roadbook van Weris ( O² bikers nr 100 ) passeert er niet zo ver van zijnde te Mormont of Deux Rys. Heel leuke route maar zeker niet te onderschatten amaai.kj wrote:Wij vertrekken morgen voor een weekend naar Villers-St-Gertrude, vlakbij Durbuy. PAsseren de routes daar ook?
MaC'Red
Er moet toch veel meer uit de streek te halen zijn!!!
Afstand : 31,59 km
Totale stijging 614 Meter
Elk paadje dat ik hier heb getekend heb ik al meermaals gereden ook.
MaC'Red
We zijn de ritten rond Heure en Somme -Leuze gaan doen de groene rit was 26 km viel mee maar niet veel door bossen gereden.De dag erna de gele roete gedaan meermaals zelfs door het hoge fun gehalte.Was op sommige stukken in het afdalen wel wat gevaarlijk wegens te rap naar beneden te vliegen en door de regen en de afgevallen bladeren was het spekglad.Mij toch goed geamuseerd!
er is zeker meer uit te halen ja, kijke hier maar eens => http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xlgigbwxfrfzsloz
Heb deze gedownload en eens gereden en moet zeggen het is een pracht toertje met toch enkele technische stukken in, oa op die grotsen naar beneden, de MAX!
En ook overal goed berijdbaar voor de tijd van het jaar!
Met dank aan MaC'Red!
Heb deze gedownload en eens gereden en moet zeggen het is een pracht toertje met toch enkele technische stukken in, oa op die grotsen naar beneden, de MAX!
Met dank aan MaC'Red!