Zo 27/02/2011 Gelrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
BullSitter
- Mountainbiker
Post by BullSitter »
Zeg, "ikke met de fiets", gijt gij het die mijne kameraad en mij "viswijven" noemde, vlak voor dat kort steil klimmeke iets voor de bevoorrading? 
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Schoon filmke, spijtig van de Freddy maarja, da kunde nie zien natuurlijk...
Zijn er hier trouwens nog die de 45 gedaan hebben en er 50 op de teller staan hebben??
Zijn er hier trouwens nog die de 45 gedaan hebben en er 50 op de teller staan hebben??
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
BullSitter wrote:Zeg, "ikke met de fiets", gijt gij het die mijne kameraad en mij "viswijven" noemde, vlak voor dat kort steil klimmeke iets voor de bevoorrading?
amai, 'k heb gewoonweg ne stijven arm vant jestikuleren om jullie te laten passeren ... en da bleef maar kwetteren
Ik ben het slachtoffer van men hoffelijk traag rijgedrag
Last edited by ikke met de fiets on Mon 28 Feb 2011 10:16, edited 1 time in total.
Leuke tocht (45 km), veel zwaarder dan de september-editie! Zoals zovelen ben ik ook enkele malen doodgegaan op de winderige dijk...
@DudeWithBike => 'k had 46km op de teller, zie http://connect.garmin.com/activity/70458968
@DudeWithBike => 'k had 46km op de teller, zie http://connect.garmin.com/activity/70458968
awel ik had er 58 op mene teller een 't was 8km van thuis heen en terug
dus denk dat idd iets meer was dan aangegeven...
t'was vettig ma das mijn ding wel,voor de rest was alles ok alleen
de reeds aangehaalde puntjes van fietsstalling en afspuitstand is mss
volgend jaar wat te verbeteren al stoort mij dat niet echt.
ik ken de meeste clubleden en weet dat zij,hun vrouwen en zelfs
de kinderen hun keihard hebben ingezet om deze tt te doen slagen
dikke proficiat mannen!!
dus denk dat idd iets meer was dan aangegeven...
t'was vettig ma das mijn ding wel,voor de rest was alles ok alleen
de reeds aangehaalde puntjes van fietsstalling en afspuitstand is mss
volgend jaar wat te verbeteren al stoort mij dat niet echt.
ik ken de meeste clubleden en weet dat zij,hun vrouwen en zelfs
de kinderen hun keihard hebben ingezet om deze tt te doen slagen
dikke proficiat mannen!!
- Rucher
- Mountainbiker
Gisteren samen met de Looky voor de 60 gekozen,diny ging na lange tijd voor de 45met hare crosser maar na 30km is hare crank gelost en hing deze onder hare schoen.
voor de organisatie voor de pech ophaaldienst..tof tochtje met het nodige baggeren en schuiven.Veel afdrukken in het slijk gezien en bikers met extra slijk aan de kleding..hopelijk geen gekwetste.Ondanks de gekende omgeving en bloso route vond ik toch dat er moeite gedaan was om deze niet gewoon te volgen en zo toch op verrassende stukken gereden
Zoals wellicht vele op het einde beetje verrast door de wind..waar kwam die ineens zo hard vandaan seg..ik dacht mijne av nog wat te kunnen optrekken maar da sloeg wa tegen
het eerste stuk langs water kunnen aanpikken tot int centrum maar toen was die zijn kaars uit en heb ik het laatste stuk alleen gereden in de hoop dat de grote groep achter mij snel zou komen om mee in de groep te kunnen hangen maar deze waren er just als je van de dijk afkwam..dju
maar ach laatste juu uit de benen kan ni echt kwaad..voor mij een geslaagde zondag met het nodige fungehalte en ik vermoed dat er goe geslapen is geweest vannacht..het afspuiten voor mij ni zo van belang omdat ik dit thuis doe en de fiets ni in de wagen moet maar in camionet en dan is bewaakte parking ook ni zo belangrijk als je zoals hier in de buurt geparkeerd staat
Vriendelijke mensen en
voor de organisatie
Vriendelijke mensen en
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
OK mercikes, lijkt te kloppen dus! Ik had ook een paar pijlkes gemist waardoor ik enkele honderden meters extra heb, plus de auto die een paar honderd meter van de inschrijvingen stond.Astamoës wrote:@DudeWithBike: ik had er net geen 50. (kilometers)
met 2070mm voor NN 2.25 en effe verkeerd gereden bij het oprijden van Demerdijk in Langdorp. (uit gewoonte naar de kerk, rechts dus, afgedraaid tot het me opviel hoe proper de weg ineens werd...)
Was wat aan't twijfelen omdat mijn meterke 153 als max speed gemeten had (??)... Gemiddelde daarentegen leek wel okee (16.7).