Zo 06/02/2011 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Aanwezig +1, tot sebiet!!!! :wink:
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Klaar voor te vertrekken en de wind te trotseren...

Nog juist mijne maat ophalen en we zijn daar.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Omdat ik gisteren de tocht gedaan hebt ben ik vandaag men inschrijving gaan betalen.Nadien nog eens het eerste gedeelte gedaan wat eigenlijk het mooiste was want ik wilde weer niet tegen die wind inbeuken op het laatste.Moet zeggen dat het parcours er vandaag toch zwaarder bij lag dan gisteren en waar het gisteren bijna geen modder was,was het vandaag toch stoempen om er door te geraken.

Pracht van een organisatie met veel kennis voor het mountainbiken.

We mogen die mensen toch wel bedanken want wat zou het mountainbiken zijn zonder al die vrijwilligers.
stannen
Mountainbiker

Post by stannen »

deze voor het eerst gereden en ben meteen verkocht zeer goede tt alles was tip top in orde =D> zeker tot volgend jaar
renzoke2002
Mountainbiker

Post by renzoke2002 »

prachtige tt.zeer goede organisatie. =D> =D> Leuk om te zien hoe lang een beklimming is d.m.v. die bordjes.Sommige stukken vrij zwaar,maar wel te doen.Geen enkele keer verkeerd gereden,wat mij niet gemakkelijk overkomt.In elk geval tot volgend jaar.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Prachtig, heb de 29 gedaan omdat de goesting wa minder was na een nachtje stappen. Spijtig dat ik de groter toer niet genomen had want ben overal goed bovengeraakt en heb lekker kunnen rijden.

Zo ne meeeeegawind in de rug is toch ook ne keer plezant eh:-). Prima organisatie nog voor de rest!
vital
Mountainbiker

Post by vital »

Heb de 39 km gereden en het reed toch 10 keer vlotter dan vorig jaar :wink:
Mooie tocht. Mooie organisatie.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ook geweest hier voor de 54km.
Als ik deze tocht in 3 woorden moet samenvatten:

Pittig - Gevarieerd - Verrassend. =D> =D>

Jammer van die vettige strook langs de zandwinning, kon de organisatie daar echt geen alternatieve route voorzien? :(
nielsvds
Mountainbiker

Post by nielsvds »

Voor mij was het ook de eerste keer dat ik deze TT reed. Ikzelf heb de 39 km tocht gedaan. Heel goed georganiseerd voldoende slangen bij de de afspuitstand. Prachtig parcour. Zeker voor herhaling vatbaar.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

wegens omstandigheden (ziekte, auto per totale want camion pakte hem waar ik nooit wil gepakt worden, familiale verplichtingen en tenslotte mijn eigen uitvindingen (kidz)) was dit de eerste tt van het jaar.

Ik heb wel nog op de baan of hometrainer gereden, veel gelopen en op mijn eten gelet, maar zo terug een stevige tt, da's toch nog andere koek.

Ik weet weeral waar ik sta, maar ik hield er wel een goed gevoel aan over. Prima tt zoals een tt hoort te zijn: zonder enige polemiek dus.

Heel eerlijk: die laatste km's heb ik het voor het eerst sinds lang wel zwaar gehad: in die velden botste ik op een muur van wind en vlak na die strook zat de wind weliswaar goed, maar dan was het weeral slijk omhoog.

(Veel blabla...dus.om te zeggen dat ik nog serieus een stukske moet bijtrainen...)
Post Reply