Zo 06/02/2011 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Omdat ik gisteren de tocht gedaan hebt ben ik vandaag men inschrijving gaan betalen.Nadien nog eens het eerste gedeelte gedaan wat eigenlijk het mooiste was want ik wilde weer niet tegen die wind inbeuken op het laatste.Moet zeggen dat het parcours er vandaag toch zwaarder bij lag dan gisteren en waar het gisteren bijna geen modder was,was het vandaag toch stoempen om er door te geraken.
Pracht van een organisatie met veel kennis voor het mountainbiken.
We mogen die mensen toch wel bedanken want wat zou het mountainbiken zijn zonder al die vrijwilligers.
Pracht van een organisatie met veel kennis voor het mountainbiken.
We mogen die mensen toch wel bedanken want wat zou het mountainbiken zijn zonder al die vrijwilligers.
-
renzoke2002
- Mountainbiker
Post by renzoke2002 »
prachtige tt.zeer goede organisatie.
Leuk om te zien hoe lang een beklimming is d.m.v. die bordjes.Sommige stukken vrij zwaar,maar wel te doen.Geen enkele keer verkeerd gereden,wat mij niet gemakkelijk overkomt.In elk geval tot volgend jaar.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
wegens omstandigheden (ziekte, auto per totale want camion pakte hem waar ik nooit wil gepakt worden, familiale verplichtingen en tenslotte mijn eigen uitvindingen (kidz)) was dit de eerste tt van het jaar.
Ik heb wel nog op de baan of hometrainer gereden, veel gelopen en op mijn eten gelet, maar zo terug een stevige tt, da's toch nog andere koek.
Ik weet weeral waar ik sta, maar ik hield er wel een goed gevoel aan over. Prima tt zoals een tt hoort te zijn: zonder enige polemiek dus.
Heel eerlijk: die laatste km's heb ik het voor het eerst sinds lang wel zwaar gehad: in die velden botste ik op een muur van wind en vlak na die strook zat de wind weliswaar goed, maar dan was het weeral slijk omhoog.
(Veel blabla...dus.om te zeggen dat ik nog serieus een stukske moet bijtrainen...)
Ik heb wel nog op de baan of hometrainer gereden, veel gelopen en op mijn eten gelet, maar zo terug een stevige tt, da's toch nog andere koek.
Ik weet weeral waar ik sta, maar ik hield er wel een goed gevoel aan over. Prima tt zoals een tt hoort te zijn: zonder enige polemiek dus.
Heel eerlijk: die laatste km's heb ik het voor het eerst sinds lang wel zwaar gehad: in die velden botste ik op een muur van wind en vlak na die strook zat de wind weliswaar goed, maar dan was het weeral slijk omhoog.
(Veel blabla...dus.om te zeggen dat ik nog serieus een stukske moet bijtrainen...)