Zo 02/01/2011 Snellegem :: Bos Rally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

kzijn mij aan het prepareren zie om aan te zetten, de beentjes kriebelen, hopelijk is het van de goeste om op mijnen bike te kruipen en nie van de biestjes :-) . Tot subiet.
koendd
Mountainbiker

Post by koendd »

na 30min zoeken in het gras heb ik eindelijk het schakeltje van mijn ketting gevonden...
Ik kan vertrekken :roll:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik kijk al jaren uit om deze TT te rijden, maar ik zal nog 2 jaar geduld moeten hebben. Het is werkdag voor mij (serie met o.a. oudenjaar en nieuwjaar). Nog één jaar die serie, en dan kan ik 7 jaar naar Snellegem afzakken. Het is ocharme 4 km van mijn deur ...
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

mooi ritje gereden vandaag =D> =D> maar toch één bedenking met die ene weide ( is gewoon goed om heel de boel kapot te stampen )hoeft er voor ik niet in !
terug toch een paar eikels zien rijden zonder helm =D> =D> =D> ze zouden die mannen eruit moeten halen :-D :-D
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

follow wrote:mooi ritje gereden vandaag =D> =D> maar toch één bedenking met die ene weide ( is gewoon goed om heel de boel kapot te stampen )hoeft er voor ik niet in !
terug toch een paar eikels zien rijden zonder helm =D> =D> =D> ze zouden die mannen eruit moeten halen :-D :-D
Men zou dat heel eenvoudig kunnen oplossen. Een wet maken die fietsers die met klikpedalen rijden, ook de "hybride" versies die één kant klikpedalen hebben, en de andere kant gewone pedalen zijn, verplichten een helm te dragen. Ik weet het, er zijn al regels genoeg, maar deze is er om jezelf te beschermen. En sommige mensen kunnen dat nu eenmaal niet.

En bij evenementen : geen helm, niet verzekerd. En wie zich aansluit bij eender welke bond hetzelfde : geen helm, niet verzekerd.

Dit even off-topic ...
koendd
Mountainbiker

Post by koendd »

twas dik in orde!
en inderdaad die weides waren nogal "nat"
wel jammer dat je soms moest aanschuiven maarja, dat heb je niet echt in de hand..
Deefke
Mountainbiker

Post by Deefke »

Schoon parcours, heb mij goed geamuseerd. De conditie was verrassend goed na 2 weken niet op de fiets te hebben gereden.
Jammer dat het technisch bosje met de bulten zo vroeg in het parcours zat, daardoor serieuze opstopping. De weiden laggen er inderdaad drassig bij maar ze zijn nodig om bepaalde verbindingen te maken denk ik. Heb al erger mee gemaakt, heb maar 20m moeten te voet moeten gaan.
Voor de rest de max van een parcours en met af en toe een beetje regen erbij werd het nog leuker.
Alvast tot de volgende.
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Leuke rit...int begin paar keer moeten afstappen maar al bij al viel
de rest van de rit goed mee.
Wel enorm veel volk...blijkbaar zijn er veel het jaar begonnen met
goede voornemens!

Bedankt aan de organisatie!
betonboerke
Mountainbiker

Snellegem

Post by betonboerke »

Heel mooie rit , super de super, met veel deelnemers meer dan 1000??

Wij komen zeker terug volgend jaar !!

Zaterdag Kemmel !!! :bounce: :bounce:
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

i-Mac wrote:
follow wrote:mooi ritje gereden vandaag =D> =D> maar toch één bedenking met die ene weide ( is gewoon goed om heel de boel kapot te stampen )hoeft er voor ik niet in !
Men zou dat heel eenvoudig kunnen oplossen. Een wet maken die fietsers die met klikpedalen rijden, ook de "hybride" versies die één kant klikpedalen hebben, en de andere kant gewone pedalen zijn, verplichten een helm te dragen. Ik weet het, er zijn al regels genoeg, maar deze is er om jezelf te beschermen. En sommige mensen kunnen dat nu eenmaal niet.

En bij evenementen : geen helm, niet verzekerd. En wie zich aansluit bij eender welke bond hetzelfde : geen helm, niet ver

Dit even off-topic ...

Eigenlijk moeten ze dat zelf weten [-X .Er zijn al zoveel regels!! Maar de gevolgen zonder helm bij een valpartij #-o , zijn niet te voorzien!!!Wat de verzekering betreft daar zit wel iets in .
Post Reply