kzie het volledig zitten hopelijk gaat het wat beter dan de laatste weken.kret wrote:wieder gaan er ook zijn, t is toch just hé Erwin. Sneeuw of gene sneeuw.
Zo 19/12/2010 Knokke-Heist
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- beenhouwertje
- Mountainbiker
- Location: carbon granville met sram x0;en een granville met sram xx
Post by beenhouwertje »
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
Het parcour ligt er redelijk goed bij gezien de weersomstandigheden, één groot verschil met vorig jaar is dat de ondergrond van deze keer niet bevroren is. Wel raden we iedereen aan om verzichtig te zijn op de verharde wegen. We trachten om in de nacht van zaterdag op zondag ons parcour te voorzien van strooizout. Verder kan ik jullie zeggen dat we een prachtig stukje off-road deze namiddag hebben uitgepijld waar nog nooit een mtb-er doorgereden heeft. Het is slechts enkel dit jaar dat deze strook toegankelijk zal zijn, m.a.w. het is nu of nooit!
Op heden is het ganse parcour 100% offroad
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
@ God we trust, ik zal de verre verplaatsing maken van Sijsele.Wacky Racer Bontempi wrote:Het parcour ligt er redelijk goed bij gezien de weersomstandigheden, één groot verschil met vorig jaar is dat de ondergrond van deze keer niet bevroren is. Wel raden we iedereen aan om verzichtig te zijn op de verharde wegen. We trachten om in de nacht van zaterdag op zondag ons parcour te voorzien van strooizout. Verder kan ik jullie zeggen dat we een prachtig stukje off-road deze namiddag hebben uitgepijld waar nog nooit een mtb-er doorgereden heeft. Het is slechts enkel dit jaar dat deze strook toegankelijk zal zijn, m.a.w. het is nu of nooit!
Dit is m'n bestaansreden als mtb'er: angst, paniek en daarna nat langs de billen om pas achteraf te beseffen dat het een droom was
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
naar het schijnt zal blauw-zwart op z'n doos krijgenkoenvools wrote:Dit jaar zal deelnemen er niet inzitten, want om 13u wordt er een nekkerig voetbalploegske in de pan gehakt, en dit wil ik voor geen geld ter wereld missen...
Jammer, want vorig jaar was het de max !
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Ge doet er minder lang over met de mtb, laat je niet kennen, want dit is een rit die maar eens om de zoveel jaar zonder sneeuw zal zijni-Mac wrote:Pfff, dat weer ...
Ik zou graag jullie TT rijden, maar met de weersvoorspellingen én het feit dat ik zondag al om 13u00 moet werken, kan ik dat niet maken. Als je ziet aan welk slakkengangetje het verkeer nu rijdt, kost het me minstens een uur om van Westkapelle naar Brugge te rijden.
Wil wel afkomen maar momenteel liggen de wegen hier bij ons er ondergesneeuwd bij. Weet niet hoe het is gesteld met de rest van de route Antwerpen-Oost en Westvlaanderen. Zoals het nu ligt ga ik het risico niet nemen om 120km te rijden heen en dan nog is terug in dit weer. Spijtig heel spijtig maar zal morgenvroeg wel terug zien.
-
GeoGPSBiker
- Mountainbiker
Post by GeoGPSBiker »
Waauw 100% procent offroad! Zoals in Sint-Joris paar weken terug!Wacky Racer Bontempi wrote:Het parcour ligt er redelijk goed bij gezien de weersomstandigheden, één groot verschil met vorig jaar is dat de ondergrond van deze keer niet bevroren is. Wel raden we iedereen aan om verzichtig te zijn op de verharde wegen. We trachten om in de nacht van zaterdag op zondag ons parcour te voorzien van strooizout. Verder kan ik jullie zeggen dat we een prachtig stukje off-road deze namiddag hebben uitgepijld waar nog nooit een mtb-er doorgereden heeft. Het is slechts enkel dit jaar dat deze strook toegankelijk zal zijn, m.a.w. het is nu of nooit!
Let op met strooizout, ze maken een poespas van je straten en het smeltwater spuit meters hoog op! Ik glij liever wat dan dan ik die koude en vuile zoutdouche over me krijg!! Ik denk vele bikers met mij!
En met de laag sneeuw die ze nog voorspellen zal die glijpartij ook goed meevallen!
Tot morgen!