Zo 28/11/2010 Scherpenheuvel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dr.Luke
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by Dr.Luke »

Bolleke wrote:Onderweg ne fotograaf gespot,weet iemand da deze op een of andere site komen?
Ja zenne:

http://home.scarlet.be/mtbcmesselbroek/toertocht.htm

:-)
Last edited by Dr.Luke on Mon 29 Nov 2010 11:32, edited 1 time in total.
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Dr.Luke wrote:Uitdelen moet kunnen, maar geen voeding in gesloten verpakking, die je anders over de rest van het parcours gaat terugvinden.

Probleem met pensen en hamburgers is de hoeveelheid, en wat bij slecht weer? Misschien een oplossing om een hamburgerkraam te laten komen.
Volledig akkoord 8)
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

we zijn zelf pas rond 10u30 vertrokken voor de 45km en dan weet je dat jouw bevoorrading wel eens wat minder kan zijn als je weet dat het gros van het deelnemersveld de passage reeds is doorgekomen. je kan daar achteraf kritiek op hebben maar vooral de les trekken om daar een volgende keer op te anticiperen, lees: vroeger vertrekken.
wat er ook van zij, ik heb me goed geamuseerd - de ondergrond was perfect berijdbaar - had het in de eerste 20km's moeilijk daar dit pas mijn tweede winter TT was maar kwam er uiteindelijk nog goed door i.v.g. met de afgelegde km's vorige week.
aan de organisatie een pluim, omdat we dankzij jullie enthoesiasme en inzet een TT op zondag kunnen rijden. ook ik had liever nog meer van die singletracks en klimmetjes gereden, maar ben voldaan naar huis gereden en stip deze aan voor volgend jaar. :wink:
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Tabula Rasa wrote:'t zal koud worden
Het WAS koud. Kouder dan zaterdag.
En glad in de vroege uren.
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Nogmaals =D> voor de 1360 inschrijvers.

Bedankt en tot ziens op een of andere tocht
en hopelijk tot volgend jaar.
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

Image

Uploaded with ImageShack.us
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Dr.Luke wrote:
Bolleke wrote:Onderweg ne fotograaf gespot,weet iemand da deze op een of andere site komen?
Ja zenne:

http://home.scarlet.be/mtbcmesselbroek/toertocht.htm

:-)
Mooi gedaan =D> =D> Daar zitten een paar prachtige actie foto's tussen.
johand
Mountainbiker

Post by johand »

goed geamusseerd...
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

goed geamuseerd.
aan de parking aan de start te zien maar goed dat ik in Testelt heb kunnen inpikken/stoppen.
(uiteraard aan de start gepasseerd om mijn bijdrage te leveren)

wel lachen dat je mensen tegenkomt die op de meest onmogelijke plaatsen door willen om ze dan 5km voor het einde met hun tong tussen het tandwiel terug voorbij te gaan :)
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

48 gedaan. Parcours lag er prima bereidbaar en razendsnel bij. Ik ben normaal niet echt een fan van boskescross gemixt met vlakke asfaltstroken, maar op deze tocht in Scherpenheuvel weet ik mij toch altijd te amuseren. Goede zet van de organisatie om de tocht deze keer in omgekeerde richting te laten rijden.

Wel bijna omver gereden door een stel driftige paarden op de bosstrook vlak na de Abdij van Averbode. Even luidop gevloekt hoor!
Post Reply