Za 20/11/2010 Baasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

den mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.
Bedankt op^voorhand, =D>
Ik weet uw nu al te verklappen dat dit een'^special edition gaat zijn"
Last edited by Scheldetrapper on Thu 18 Nov 2010 09:34, edited 1 time in total.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Scheldetrapper wrote:
den mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.
Bedankt op^voorhand, =D>
Ik weet uw nu al te verklkappen dat dit een'^special edition gaat zijn"
:bounce: Alé vooruit laat maar afkomen :P heb er zin in :bounce: ,zit dat scouts dingske erbij gelijk vorig jaar of ligt het daar te nat nu 8-[
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

[quote="blomsky"]Ik ben van Brugge en ben het "mountainbiken" in de streek wel wat beu.

Ik moet 1u10 in de auto zitten om in Baasrode te geraken. Is dit de moeite? Ik heb het topic doorlezen en ik ben nog niet echt overtuigd.
Welk parcours krijgen we? Heuvelachtig? Bos? Boerewegels? Velden? ... Zitten er wa speelplaatsje
Blomsky,ik ga proberen om op uw vragen te antwoorden? :roll:
Heuvelachtig,neen, Bos-veld en boerenwegels,speelplaatsjes zijn er ook =D>
Het moet niet altijd hoogtemeters zijn hoor,om voldaan (of uitgeput),de eindstreep te bereiken :P
Nieuw dit jaar, op de 40 - 50 km,afdalingsken van 25 %,enkel voor de durvers :bounce:
Last edited by Scheldetrapper on Thu 18 Nov 2010 20:34, edited 1 time in total.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

den mountenbiker wrote:
Scheldetrapper wrote:
Bedankt op^voorhand, =D>
Ik weet uw nu al te verklkappen dat dit een'^special edition gaat zijn"
:bounce: Alé vooruit laat maar afkomen :P heb er zin in :bounce: ,zit dat scouts dingske erbij gelijk vorig jaar of ligt het daar te nat nu 8-

[
Het zit er zeker bij,dit jaar =D>
Met nogmaals ,onze dank aan de scouts van Dendermonde =D>
Bikers,mag ik enige respect vragen aub,bij de verbinding van het scoutsbos en den tragel,overlappen wij een parking 'waar de mama"s en de papa's hun kroost komen deponeren :P
Last edited by Scheldetrapper on Wed 16 Feb 2011 15:08, edited 4 times in total.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

tomba la bomba wrote:hé Scheldetrappers,

vorig jaar genoten van jullie knappe tocht...!! =D>
Deze middag ben ik uit nieuwsgierigheid eens jullie nieuwe tracks gaan verkennen in het bos aan de brug van Dendermonde...wat bleek : een daad van SABOTAGE !! : in jullie nieuwe stuk en naast de brug zijn vele telenet-pijlen gewoon afgebroken en de linten weggetrokken, hier en daar liggen de afgebroken pijlen en linten weggesmeten in het bos...
triestige zaak van een MTB-hater denk ik !! Spijtiggenoeg heb ik deze randdebiel niet aan het werk gezien of 't was boksen denk ik :evil:

't zal dus opletten worden voor nog sabotage denk ik !!

Nog een tip : dat kleine stronkje tussen de bladeren midden op het pad (net voor het uitkomen van het bos aan de bevoorrading) : best duidelijk te signaleren ! Boenk derop natuurlijk en mijn knie vol op het stuur #-o zonder veel erg hoop ik (allé ik weet het al liggen hé, nu die andere 1000 bikers nog !)

Niettemin ben ik zaterdagmiddag zeker paraat en hoop ik nog wat makkers van 53x11 mee te brengen !!

Succes nog met het vele werk !!
Tomba,wij komen ook altijd bij,jullie rijden :drunk: moet maar eens info vragen; bij die ex-renners"Van Huffel- De keyser O-
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

IK kan uw verzekeren,dat de" '50 km" ,uw lang zal herinneren =D>
Dit jaar ,nieuwe off-road stukken [-o<
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

tomba la bomba wrote:hé Scheldetrappers,

vorig jaar genoten van jullie knappe tocht...!! =D>
Deze middag ben ik uit nieuwsgierigheid eens jullie nieuwe tracks gaan verkennen in het bos aan de brug van Dendermonde...wat bleek : een daad van SABOTAGE !! : in jullie nieuwe stuk en naast de brug zijn vele telenet-pijlen gewoon afgebroken en de linten weggetrokken, hier en daar liggen de afgebroken pijlen en linten weggesmeten in het bos...
triestige zaak van een MTB-hater denk ik !! Spijtiggenoeg heb ik deze randdebiel niet aan het werk gezien of 't was boksen denk ik :evil:

't zal dus opletten worden voor nog sabotage denk ik !!

Nog een tip : dat kleine stronkje tussen de bladeren midden op het padBoorrading) : best duidelijk te signaleren ! Boenk derop natuurlijk en mijn knie vol op het stuur #-o zonder veel erg hoop ik (allé ik weet het al liggen hé, nu die andere 1000 bikers nog !)

Niettemin ben ik zaterdagmiddag zeker paraat en hoop ik nog wat makkers van 53x11 mee te brengen !!

Succes nog met het vele werk !!
Tomba,nogmaals bedankt,maar wij waren al telefonisch vt van die pesterijen :evil:
Kijk,waarschijnlijk zijn de daders hier aan het meegenieten van hun wandaden :evil:
Last edited by Scheldetrapper on Thu 18 Nov 2010 09:44, edited 1 time in total.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Straks,eens gaan controleren welke schade de vandalen hebben aangericht,en eventueel reeds herstellen :evil: [-X
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

Was er vorig jaar bij en zal er volgend jaar terug bij zijn, maar deze keer lukt het niet. Ik heb wel al gezien dat er een grote delegatie MUDDEVILS meerijdt.

Ze hebben afgesproken op de parking van één van onze sponsors (DE KINDER) en komen dan in groep naar jullie toe. 't Is daar opendeurdag, dus als jullie drank allemaal op is (hopelijk is dit het geval), kan er nog altijd naar daar afgezakt worden.
Kansee
Mountainbiker

Post by Kansee »

RotstraatBiker wrote:
Kansee wrote:
RotstraatBiker wrote: En nog een laatste goed nieuwsje: ook het kritische (water)stuk voor de eerste bevoorrading aan de Moerstraat ligt er door het spel van de wind terug goed bij !

moerstraat in sint-gillis?
Inderdaad Kansee, het stukje tussen de Denderbellestraat en de Breestraat naar Korte Moerstraat in Sint Gillis. Daar stond begin deze week nog een gigantische plas water van wat daarvoor de Vondelbeek was. Deze ochtend bleek de Vondelbeek terug binnen haar "normale" oevers te stromen. We rijden wel niet het hele stuk (ook vorige jaren niet) want het laatste stuk richting Cardis dat zou echt nog wel ploeteren zijn, maar dat doen we dus niet :lol:

in welk deel van de toertocht zit dit? begin/voor bevoorrading of juist meer naar einde toe? Zou ik eventueel hier kunnen inspringen (en dan uiteraard in baasrode inschrijven) of ligt de bevoorrading teveel naar't begin dan? (of naar 't einde, ma da lijkt me minder erg - dan kunt ge'r nog naar uitkijken :drunk: )
Post Reply