Bedankt op^voorhand,den mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.
Ik weet uw nu al te verklappen dat dit een'^special edition gaat zijn"
Post by Scheldetrapper »
Bedankt op^voorhand,den mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.
Post by den mountenbiker »
Scheldetrapper wrote:Bedankt op^voorhand,den mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.![]()
Ik weet uw nu al te verklkappen dat dit een'^special edition gaat zijn"
Post by Scheldetrapper »
Post by Scheldetrapper »
Het zit er zeker bij,dit jaarden mountenbiker wrote:Scheldetrapper wrote:Bedankt op^voorhand,den mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.![]()
Ik weet uw nu al te verklkappen dat dit een'^special edition gaat zijn"Alé vooruit laat maar afkomen
heb er zin in
,zit dat scouts dingske erbij gelijk vorig jaar of ligt het daar te nat nu 8-
[
Post by Scheldetrapper »
Tomba,wij komen ook altijd bij,jullie rijdentomba la bomba wrote:hé Scheldetrappers,
vorig jaar genoten van jullie knappe tocht...!!![]()
Deze middag ben ik uit nieuwsgierigheid eens jullie nieuwe tracks gaan verkennen in het bos aan de brug van Dendermonde...wat bleek : een daad van SABOTAGE !! : in jullie nieuwe stuk en naast de brug zijn vele telenet-pijlen gewoon afgebroken en de linten weggetrokken, hier en daar liggen de afgebroken pijlen en linten weggesmeten in het bos...
triestige zaak van een MTB-hater denk ik !! Spijtiggenoeg heb ik deze randdebiel niet aan het werk gezien of 't was boksen denk ik![]()
't zal dus opletten worden voor nog sabotage denk ik !!
Nog een tip : dat kleine stronkje tussen de bladeren midden op het pad (net voor het uitkomen van het bos aan de bevoorrading) : best duidelijk te signaleren ! Boenk derop natuurlijk en mijn knie vol op het stuurzonder veel erg hoop ik (allé ik weet het al liggen hé, nu die andere 1000 bikers nog !)
Niettemin ben ik zaterdagmiddag zeker paraat en hoop ik nog wat makkers van 53x11 mee te brengen !!
Succes nog met het vele werk !!
Post by Scheldetrapper »
IK kan uw verzekeren,dat de" '50 km" ,uw lang zal herinnerenden mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.
Post by Scheldetrapper »
Tomba,nogmaals bedankt,maar wij waren al telefonisch vt van die pesterijentomba la bomba wrote:hé Scheldetrappers,
vorig jaar genoten van jullie knappe tocht...!!![]()
Deze middag ben ik uit nieuwsgierigheid eens jullie nieuwe tracks gaan verkennen in het bos aan de brug van Dendermonde...wat bleek : een daad van SABOTAGE !! : in jullie nieuwe stuk en naast de brug zijn vele telenet-pijlen gewoon afgebroken en de linten weggetrokken, hier en daar liggen de afgebroken pijlen en linten weggesmeten in het bos...
triestige zaak van een MTB-hater denk ik !! Spijtiggenoeg heb ik deze randdebiel niet aan het werk gezien of 't was boksen denk ik![]()
't zal dus opletten worden voor nog sabotage denk ik !!
Nog een tip : dat kleine stronkje tussen de bladeren midden op het padBoorrading) : best duidelijk te signaleren ! Boenk derop natuurlijk en mijn knie vol op het stuurzonder veel erg hoop ik (allé ik weet het al liggen hé, nu die andere 1000 bikers nog !)
Niettemin ben ik zaterdagmiddag zeker paraat en hoop ik nog wat makkers van 53x11 mee te brengen !!
Succes nog met het vele werk !!
Post by Scheldetrapper »
RotstraatBiker wrote:Inderdaad Kansee, het stukje tussen de Denderbellestraat en de Breestraat naar Korte Moerstraat in Sint Gillis. Daar stond begin deze week nog een gigantische plas water van wat daarvoor de Vondelbeek was. Deze ochtend bleek de Vondelbeek terug binnen haar "normale" oevers te stromen. We rijden wel niet het hele stuk (ook vorige jaren niet) want het laatste stuk richting Cardis dat zou echt nog wel ploeteren zijn, maar dat doen we dus nietKansee wrote:RotstraatBiker wrote: En nog een laatste goed nieuwsje: ook het kritische (water)stuk voor de eerste bevoorrading aan de Moerstraat ligt er door het spel van de wind terug goed bij !
moerstraat in sint-gillis?