wij sasbikers uit Humbeek zijn nog niet via de quick-start ingeschreven
maar : no panic: er komt zowizo een delegatie af naar middelkerke
zon 14 nov 10de parel van brabant te humbek met afstanden 30 tot 70 km
Zo 24/10/2010 Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
De voorinschrijvingen zijn vanavond beeindigd maar niet getreurd inschrijvingen kan nog steeds de dag zelf met de zekerheid dat alles vlot zal verlopende ware wrote:wij sasbikers uit Humbeek zijn nog niet via de quick-start ingeschreven
maar : no panic: er komt zowizo een delegatie af naar middelkerke
zon 14 nov 10de parel van brabant te humbek met afstanden 30 tot 70 km
humbeek een delegatie choufkes mag je ook verwachten de 14 de november
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Pepeetje en ik zijn ook niet ingeschreven via de quick-start maar voor ons is dat ook niet zo direkt nodig.
Tegen 7u30 zitten we al aan de Middelkerkse koffie te slurpen in de zaal(we zijn vroege zeemmeeuwen,hé :wink): en is er van een wachtrij absoluut geen sprake.Voor wie later inschrijft/start is....,allez.... was dit wel interressant.
Vertik het nu al winterbanden op te leggen,zal na de duinepaadjes in Middelkerke wel moeten gebeuren,zeker als je hier onze streek bekijkt.
Tegen 7u30 zitten we al aan de Middelkerkse koffie te slurpen in de zaal(we zijn vroege zeemmeeuwen,hé :wink): en is er van een wachtrij absoluut geen sprake.Voor wie later inschrijft/start is....,allez.... was dit wel interressant.
Vertik het nu al winterbanden op te leggen,zal na de duinepaadjes in Middelkerke wel moeten gebeuren,zeker als je hier onze streek bekijkt.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
MTBert wrote:MTB Team Heiende - Lokeren komt ook ne keer af naar 't zeetje, weg uit de Wase polders !
tof dat jullie afkomen naar het zeetjeaji wrote:nog wat andere gasten kunnen warm maken vo ne TT ant zeetje, we komen af met 8 man
. de vrouwtjes komen 8er.l
jullie zullen het zeker niet beklagen
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Nog steeds niet aan fietsen,laat staan biken toegekomen???Superfan wrote:Ik vrees dat ik der nie bij zal zijn dit jaar.![]()
![]()
@Leffingenoartje, spijtig maar ge kent de reden hè. 'k Vind het wel heel erg jammer, maar 't is nie anders.
In elk geval veel succes met den tt, hopelijk zijn de weergoden jullie goed gezind.
Ik ben al een beetje met de bike op de weg bezig, maar 'k mag nie biken deze winter, alleen de "dreve" ritten eventueel als het droog ligt.veeteeteetje wrote:Nog steeds niet aan fietsen,laat staan biken toegekomen???Superfan wrote:Ik vrees dat ik der nie bij zal zijn dit jaar.![]()
![]()
@Leffingenoartje, spijtig maar ge kent de reden hè. 'k Vind het wel heel erg jammer, maar 't is nie anders.
In elk geval veel succes met den tt, hopelijk zijn de weergoden jullie goed gezind.
Moar ne skone tocht (lees: wat zwaarder en meer off-road) mag niet op dokteradvies.