Za 09/10/2010 Staden
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vrijdag da avond tocht gereden (basis lus + rode lus), toen we aan de splitsing met de paarse lus kwamen toch maar verder blauw gevolgd, waren al lang genoeg onder weg. Toffe tocht, jammer dat al ongeveer de helft van de kaarsjes dood waren. 1 tip: als je alle pijlen met reflectoren zou kunnen uitrusten voor de nachttocht zou dit ideaal zijn. Die reflectoren zie je al van ver hangen, ideaal om de pijltjes terug te vinden.
Afgelopen zaterdag deze gereden na een week rust na mijn val in Vichte. Heb me goed geamusseerd, parcours lag er overal heel goed bij. Wel veel bikers gezien met een platte tube, waaronder ook mijnen compagnon.
Oranje lus niet gereden. De paarse lus vond ik persoonlijk veel te veel baan, de keuneleute en een paar hellingskes konden dit naar mijn gevoel niet goed maken. Voor de rest alles dik in orde
Heb wel genoeg blomkool, pret en maïs gezien voor de komende weken

@ bushrider & Wollie: heb jullie dan toch niet meer gezien, ben ik dan toch zo traag niet of hebben jullie de volgorde van de luskes omgedraaid?? Tijdens het afspuiten van mijnen fiets den auto van Bush zoveel mogelijk proberen te ontwijken, maar is toch niet helemaal gelukt hoor

Oranje lus niet gereden. De paarse lus vond ik persoonlijk veel te veel baan, de keuneleute en een paar hellingskes konden dit naar mijn gevoel niet goed maken. Voor de rest alles dik in orde
Heb wel genoeg blomkool, pret en maïs gezien voor de komende weken
@ bushrider & Wollie: heb jullie dan toch niet meer gezien, ben ik dan toch zo traag niet of hebben jullie de volgorde van de luskes omgedraaid?? Tijdens het afspuiten van mijnen fiets den auto van Bush zoveel mogelijk proberen te ontwijken, maar is toch niet helemaal gelukt hoor