WTC Lozer wenst alle(2050) deelnemers te bedanken voor hun aanwezigheid afgelopen weekend te Lozer!
We hebben de felicitaties(waarvoor dank) in intvangst genomen en doorgestuurd naar al onze leden die meewerkten om van deze 16de editie terug een succes te maken!
We proberen rekening te houden met de opmerkingen gemaakt op het forum om van onze 17 de editie terug een succes te maken, wij hopen jullie allemaal terug te mogen begroeten volgend jaar op 3 en 4 september 2011!
namens WTC Lozer Danny De Ruyte!
PS mijn excuses voor diegenen die zich stoorden aan het bordje mietjes slaan af...dit was echt niet zo bedoeld, respect voor iedere deelnemer van de jongste tot de oudste!
Zo 05/09/2010 Lozer / Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Prachtige organisatie, heel vriendelijke medewerkers, heb het al anders geweten bij andere tochten :)
Een minpuntje was vond ik wel:
te slechte kasseistroken in de cyclo-rit, ben nl. geen Parijs-Roubaix winnaar :)
En heb die opmerking nog gehoord, dus daar kan misschien iets aan gedaan worden voor volgend jaar.
Maar voor de rest:
Een minpuntje was vond ik wel:
te slechte kasseistroken in de cyclo-rit, ben nl. geen Parijs-Roubaix winnaar :)
En heb die opmerking nog gehoord, dus daar kan misschien iets aan gedaan worden voor volgend jaar.
Maar voor de rest: