Zijn der nog bikers van Gent of omstreken??
Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- david134
- Mountainbiker
ik ben van aarschot city ,leuke bossen in langdorp . ben van aan de bloemsehoeve aan de liersesteenwegtommie wrote:Ben van Vlaams-Brabant. Aarschot (langdorp). Nog bikers van Langdorp??Gert wrote:Ik zou graag weten met wie ik hier allemaal te doen heb! Ik ben van Retie uit de provincie antwerpen. Van waar komen jullie?
- Brainjumper
- Mountainbiker
van waar zijn jullie ??? van woa zedde gelle ???
Post by Brainjumper »
't Vallerke is van Deurne, niet bij Antwerpen maar bij Diest, vlak tegen Tessenderlo. Groot, lomp en plomp geworden in Limburg (Paal-Beringen) en langzaam maar zeker in Brabant aan het verslijten (47 jaar) :D
Heel binnenkort mag ik in Mol gaan werken. Aldus kan ik mij dus een echte globetrotter noemen, constant rondreizende van Brabant naar Limburg en/of Antwerpen. :8:
Heel binnenkort mag ik in Mol gaan werken. Aldus kan ik mij dus een echte globetrotter noemen, constant rondreizende van Brabant naar Limburg en/of Antwerpen. :8:
-
Guest
Post by Guest »
Ik ben momenteel van schoten nog twee maanden en dan naar merksem daar is mooi terrein maar ik denk niet dat ik daar mag gaan rijden (fort van Merksem) Mijn leeftijd wel 33 lentes jong ben twee jaar actief geweest en nu na mijn ongeval (bijna drie jaar geleden) terug stilletjes aan het inrijden.