GRAND RAID GODEFROY 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ondergrond
weet iemand welke banden te steken bij nat en droog weer? Cijfer voor zondag wordt steeds iets slechter
. Wilde eerste de 160 doen maar snelste tijd vorig jaar was 7h. Tel daar bij op een uurtje of 2,5 en je gaat richting 10 uur! Zit nu te denken aan de 130... heeft iemand advies wat te doen? heb me nog niet ingeschreven...
Re: ondergrond
Ik hoop gewoon binnen te zijn voor den donker.rolfv wrote:Wilde eerste de 160 doen maar snelste tijd vorig jaar was 7h. Tel daar bij op een uurtje of 2,5 en je gaat richting 10 uur! Zit nu te denken aan de 130... heeft iemand advies wat te doen? heb me nog niet ingeschreven...
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Re: ondergrond
Post by de vallende mountainbiker »
toms wrote:Ik hoop gewoon binnen te zijn voor den donker.rolfv wrote:Wilde eerste de 160 doen maar snelste tijd vorig jaar was 7h. Tel daar bij op een uurtje of 2,5 en je gaat richting 10 uur! Zit nu te denken aan de 130... heeft iemand advies wat te doen? heb me nog niet ingeschreven...
ik hoop gewoon aan te komen van de 160
Volgens de website kan je kamperen op een voetbalplein niet heel ver van de start.
"Un camping gratuit est possible sur le dernier terrain de foot sur la route de Cordemoy (attention les véhicules ne peuvent pas entrer sur le terrain). Le camping est accessible le vendredi toute la journée et le samedi uniquement à partir de 18h. Les douches sont accessibles pour les campeurs le samedi soir et le dimanche "
Ik zal er ook al zijn vanaf morgenavond met m'n tentje, anders is 't echt te vroeg om zondag vanuit Gent te vertrekken.
Als er nog iemand dat van zin is, misschien tot morgenavond?
Anders is 't maar alleen daar...
"Un camping gratuit est possible sur le dernier terrain de foot sur la route de Cordemoy (attention les véhicules ne peuvent pas entrer sur le terrain). Le camping est accessible le vendredi toute la journée et le samedi uniquement à partir de 18h. Les douches sont accessibles pour les campeurs le samedi soir et le dimanche "
Ik zal er ook al zijn vanaf morgenavond met m'n tentje, anders is 't echt te vroeg om zondag vanuit Gent te vertrekken.
Als er nog iemand dat van zin is, misschien tot morgenavond?
Anders is 't maar alleen daar...
als ik de aantallen inschrijvers zie voor zowel 130 als 160 gaat dat richting de 60 a 70! Weliswaar voorinschrijvingen maar toch. Het gaat toch niet zo zijn dat ik uren niemand tegen kom he? Ik doe inschrijven op de dag zelf en hoop dat er nog 500 anderen zijn die dat ook doen. Is toch wel gezelliger op de 130 en op de 160 zeker!!
- Treg
- Mountainbiker
Vorig jaar toch serieus beginnen twijfelen op een bepaald moment aangezien ik al net iets te lang alleen reed naar mijn goesting....rolfv wrote: Het gaat toch niet zo zijn dat ik uren niemand tegen kom he? Ik doe inschrijven op de dag zelf en hoop dat er nog 500 anderen zijn die dat ook doen. Is toch wel gezelliger op de 130 en op de 160 zeker!!
http://www.thegoodfighters.com/GoodFigh ... ste-nacht/
Tis nog op halve kracht, Cape K zal present zijn, maar vr een korte afstandTreg wrote:Geef er ginder een lap op!MTBChick wrote:Ik hoor hier alleen maar mannen bezig. Ik ben een vrouwtje die zich aan de 160 waagt.
Heb ook geen zin om de hele weg alleen te rijden, hoop dat ik ergens aan kan pikken. Of iemand bij mij!
Tot zondag 7uur aan de start!
(De CE-fietspartner al genezen?)
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
nog 2 uurkes en we gaan vertrekken vanuit de kempen
beetje de sfeer opsnuiven en eens kijken wat we de eerste km's tegenkomen....