of tegen 50 over de baan om het mtb werk te compenseren ...Kraura wrote:amaai men klak, hedde gelle dan tege 40km/u in de bos ligge peren?
Zo 13/06/2010 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ja , dat waren wijjakke-pompier wrote:Dan denk ik dak de laatste km's in diest bij elle treintje heb gehangen.guykesmtb wrote:BWphile wrote:Was inderdaad een héél snel parcours, normaal gewend om deze tocht (bloso) in de andere richting te rijden.
Dit maakt toch dat het wat minder zwaar was.
Wij hadden met ons drieën 26,2 km/h gemiddeld voor de 60 km.
Het was een snelle tocht ,vanuit Olen gekomen daar de 60 gedaan goed voor 118 km. av. 30,1
Allé als gelle mee zo'n gele tenue's rijd
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Ik had zondag gekozen voor de 60 Km route !
Prachtige mountainbikeroute welke op het laatste gedeelte dwars doorheen de Stad - Diest liep !
Voor de mountainbikers die eens willen weten hoe ze juist gefietst hebben (60 Km)...
Die kunnen via -> www.gpscyclingtour.be -> MTB
De gehele route (60 Km) bekijken en downloaden als,
- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps
- Garmin Connect

Prachtige mountainbikeroute welke op het laatste gedeelte dwars doorheen de Stad - Diest liep !
Voor de mountainbikers die eens willen weten hoe ze juist gefietst hebben (60 Km)...
Die kunnen via -> www.gpscyclingtour.be -> MTB
De gehele route (60 Km) bekijken en downloaden als,
- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps
- Garmin Connect
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Awel, dat denk ik ook dikwijls.
Ik heb er ooit zelfs gezien die op de bevoorrading met hun voorwiel van de grond rondliepen, dacht eerst dat ze stukken hadden, maar nee, als dat wiel draait, zakt het gemiddelde
Ik heb er ooit zelfs gezien die op de bevoorrading met hun voorwiel van de grond rondliepen, dacht eerst dat ze stukken hadden, maar nee, als dat wiel draait, zakt het gemiddelde
- mtb looise
- Mountainbiker
Post by mtb looise »
ik heb de 60km gedaan en met de bike naar ginder en terug gereden goed voor zo een 76km
vrij snel parcour voor de laagvliegers, goede bevoorrading en wat zeker belangrijk is, goede bepijling
kom volgend jaar zeker terug
heel goede organisatie
ps: weet er iemand waarom grasbos er deze keer niet bij was? ikd acht dat die er vorig jaar wel bij was
vrij snel parcour voor de laagvliegers, goede bevoorrading en wat zeker belangrijk is, goede bepijling
heel goede organisatie
ps: weet er iemand waarom grasbos er deze keer niet bij was? ikd acht dat die er vorig jaar wel bij was
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Grasbos? Was dat niet die klim in het laatste deel waar je links van de spoorweg weg gaat? Als je daar boven komt zit je op de weg Diest - Veerle. Als ik het mis heb wordt het hoog tijd dat ik opnieuw de draad oppik met de streek uit mijn jeugdjaren.
Ik vond het toch wel wat veel asfalt. De steengroeve vond ik wel mooi. Kan iemand daar wat over vertellen? Over de geschiedenis ervan of zo. Ik heb daar wel een infobord zien staan maar ik betrap me er telkens op dat ik als mtb'er een ander mens ben. Dan neem ik niet de tijd om te stoppen en de info in mij op te nemen. Toch eens aan werken.
Ik vond het toch wel wat veel asfalt. De steengroeve vond ik wel mooi. Kan iemand daar wat over vertellen? Over de geschiedenis ervan of zo. Ik heb daar wel een infobord zien staan maar ik betrap me er telkens op dat ik als mtb'er een ander mens ben. Dan neem ik niet de tijd om te stoppen en de info in mij op te nemen. Toch eens aan werken.