cimes de waimes 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Heb het klasement is nagekeken en er zijn een aantal deelnemers met hoge startnummers die bij de eerste eindige ramses bekink nr 1000 en mag in box a staren en zo zijn er nog een paar . Zelf moest ik in box c om 9.45 gestart wou met box b starten en werd terug gezet naar c met als gevolg totaal verkleumd bij de start zoals veelen .
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

laagvlieger wrote:
Emperor of the Mud wrote:Ook hier mijn Cîmes-ontmaagding... Ik vond het lood en loodzwaar... Nergens een stuk om eens wat te recupereren... Sommige afdalingen ook te voet gedaan, maar wel overal (behalve dan dat eerste ding) omhoog gefietst... Niet slecht voor een type Backstedt comme moi... Ovifat vond ik niet eens zo zwaar, te vergelijken met de achterkant van de Kemmel, maar tis idd dat stuk die erachter kwam die in de benen kruipt... Aangekomen in 5h09... Mijn Garmin gaf een gem van 14 en een sjiek aan, terwijl ik op Chronorace blijkbaar maar iets van 12 heb...

Gegevens: http://connect.garmin.com/activity/33214211
Dat is omdat chronorace de stops er ook bijrekent bij uw gemiddelde alsook de tijd dat je stilstaat. en uw fietscomputer niets registreerd.
IK had gem 14,9en op chronorece 11,89 ofzoiets.
Heb kettingbreuk gehad op het mooiste gedeelte van de omloop namelijk die singletrack op en af met massa's boomwortels die eindigd over het brugje?

Das het probleem: khad mijn Garmin zo ingesteld dat ie gewoon blijft doorlopen als ik stilsta... Heb maar één keer luchpauze genomen net na ovifat en da was 2-3 minuten of zo... Kbegrijp het nie goed... Maar soit, tzal wel voor iedereen zo geweest zijn, zeker? Berkmans haalt ook geen 20 gem volgens hen...
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Emperor of the Mud wrote: Dat is omdat chronorace de stops er ook bijrekent bij uw gemiddelde alsook de tijd dat je stilstaat. en uw fietscomputer niets registreerd.
Hier heeft het deze keer niets mee te maken.
Er is gewoon iets fout in de berekening van chronorace. Kijk maar eens naar de uitslagen van de 50 km : gemiddelde van de winnaar zit rond de .... 2 km/uur!
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Heeft er iemand de exacte hoogtemeters? De hoogtemeter van mijn Garmin lijkt wat moeite te hebben met dat soort bedrukte weersomstandigheden: die heeft slechts 980 hoogtemeters over 75 km aan...
bostrippertje
Mountainbiker

Post by bostrippertje »

ik had er 1739
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ik had er 1729Hm,wel aan de aankomst stukje naar omhoog gereden voor de auto dus wss een 1700Hm
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

El Baelos wrote:Heeft er iemand de exacte hoogtemeters? De hoogtemeter van mijn Garmin lijkt wat moeite te hebben met dat soort bedrukte weersomstandigheden: die heeft slechts 980 hoogtemeters over 75 km aan...
Zelfde probleem. Na 1300hms is hij gestopt met tellen. Momenteel geeft hij trouwens nog altijd een 40tal hms te weinig aan. Maar als ik dan een locatie opsla en een avs meting doe, geeft hij wel de correcte hoogte. Maar deze hoogte verschijnt niet op de gebruikelijke display.. Iemand?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Ik had 1624hm op de Edge 500!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

heb af en toe hetzelfde probleem met de hm op mijn Garmin.
Maar dan doe ik eens een reset, wis ik alles en tis weer ok.
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Jawadde dadde..........ferm tochtje dat id kleren kroop. Stukken zwaarder dan vorig jaar!

Wie heeft er het stopsel uit het meer van Robertville getrokken?
Post Reply