Zo 09/05/2010 Kortenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

TheLion wrote:Vanaf hoelaat kan je starten ? Vroeg thuis zijn is de boodschap...moederdag..., het is vroeg vertrekken of nie vertrekken... :bounce:

Hier hetzelfde.
Ik dacht dat je kon vertrekken vanaf 8u.
Kan iemand van de organisatie dit nog bevestigen?

Het heeft hierin Kortenberg nog NIET geregend ondertussen.
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

DodgeW200 wrote:
TheLion wrote:Vanaf hoelaat kan je starten ? Vroeg thuis zijn is de boodschap...moederdag..., het is vroeg vertrekken of nie vertrekken... :bounce:

Hier hetzelfde.
Ik dacht dat je kon vertrekken vanaf 8u.
Kan iemand van de organisatie dit nog bevestigen?

Het heeft hierin Kortenberg nog NIET geregend ondertussen.
Hier in Leefdaal vannacht wel e bekke. Idd vroeg starten is de boodschap anders gaat madam en tevens 'moeder' niet tevreden zijn dat we niet aanwezig zijn op hunne hoogdag :-)
Dus bij deze zal ik ook aanwezig zijn en hopelijk met nog e paar bikers.
gardap
Mountainbiker

3de TT shortMTBikers

Post by gardap »

Jawel tussen 8 en 11 kan je vertrekken
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

tot hoe laat blijven de pijlen hangen?
ik ben al gene rappe (en al zeker ni alst naar boven is) en ik heb van het jaar nog nergens kunnen rijden waar het wat heuvelachtig is
dus het zal wel zwaar worden voor mij
:oops:
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Die blijven wel hangen tot in de namiddag
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

We zijn vandaag alles gaan afpijlen en alles lag er droog bij dus nergens geen problemen kwa modder de dikke losse takken zijn weg gehaald in de afdalingen, morgenvroeg gaan we alles nog is controleren voor dag en dauw en dan kan het beginnen, rust allemaal maar goed uit want het zal vandoen zijn :wink:

De Shortmtbikers

Tot morgen aan allen en have fun respecteer uw tragere medebikers, de natuur
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Blijkbaar zou op mtb-you bij onze toertocht staan dat we geen douches hebben maar beste mensen wij hebbben wel douches he we zitten in een sporthal

Dus niet gevreesd je kan je wel degelijk verfrissen.

De shortmtbikers
jokkestoemp
Mountainbiker

Post by jokkestoemp »

ik mag spijtig genoeg morgen niet vertrekken :oops: :(
gerardo 68
Mountainbiker

Post by gerardo 68 »

Zeer mooie TT in een voor mij zeer gekende omgeving.
Mijn GPS gaf iets meer dan 48km en 720hm aan.
Het parcours lag er ondanks eerdere berichten perfect bij. Slechts zeer lokaal wat modder. Onderweg nog maar eens tot het besef gekomen dat deze omgeving toch wel zeer mooie MTB paden bevat.
De 2 strafste hellingen (oa de extreme) niet opgeraakt, maar wel zonder kleerscheuren eraf :-). Was wel verrast dat we hier overal door mochten rijden, maar zoveel te beter voor ons natuurlijk.
Bevoorrading kwam wel wat vroeg, maar men gaf zonder problemen wat proviand mee aan de rijders van de 50.
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

Heb ook genoten van de tocht en voor de eerste keer in al die jaren de extreme zonder problemen kunnen afrijden! Dat op zich gaf al genoeg voldoening voor mij voor vandaag.:d Voor de rest genoten van de tocht met alweer enkele nieuwe stukjes denk ik! En het weer! Denk dat de enige plaats in België was waar het zonnetje kwam kijken deze voormiddag.:) Volgend jaar zeker weer!=D>

Mag ik bij deze ook even vragen aan alle mountainbikers om 19 juni in jullie agenda te plaatsen? Ik organiseer dan een spaghettislag om men sponsorgeld voor Duchenne Heroes bij elkaar te krijgen! Meer info op http://www.k4d.be Ik hoop op een talrijke opkomst!!!

Bedankt alvast! :wink:
Post Reply