Extra elektronische aandrijving voor de tank ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

De tank op geheime training :-D Don't panic, volgend jaar sturen we Smets en Everts naar Vlaanderens mooiste, es zien wie het beste met den brommer kan rijden :wink:
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Een factor die over het hoofd gezien wordt: het geluid.
De Gruber maakt veel lawaai, aanpassingen+isolatie zouden het geluidsniveau kunnen terugdringen, maar onhoorbaar voor omringende renners in een peloton?
Mss stak er wel een opgewonden bladveer rond die trapas?
Op het juiste moment op het knopke duwen voor een stevige duw in de rug om het gat te slaan en dat ze dan zo'n tijdrijder maar proberen bij te halen...
En geen geluid!
Veel werk voor de bonden, dopingcontrole, fietskes uit elkaar halen. :lol:
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

iets voor mythbusters!!!! die onderzoeken toch heel der dagen van die nutteloze dingen :lol:
bowie
Mountainbiker

Post by bowie »

iets wat los van de technische kant van de zaak, het geluid,... over het hoofd gezien wordt (of ik althans nergens gelezen heb) en wat het volgens mij niet meteen aannemelijk maakt: geen enkele ploeg kan zich dit toch permiteren? Stel dat je gepakt wordt, dan kan je je er niet vanaf doen zoals met 'gewone doping', renner ontslaan en einde verhaal... dit kan volgens mij nooit gebeuren zonder medeweten van de ploeg, fietsconstructeur? Wordt zo'n renner gepakt, dan is het toch onmiddellijk einde verhaal voor de hele ploeg?
Dommel
Mountainbiker

Post by Dommel »

Ik las dat de type motortjes al heel ver ontwikkeld zijn. De UCI heeft er al een paar jaar weet van. Het gewicht van motor met batterij zou amper 1.9kg zijn. Volgens sommigen zou de ontwikkeling al zo ver gevorderd zijn dat ze proeven doen met zonnecellen op de frames. Als je weet dat sommigen constructeurs het minimum gewicht van de fiets niet halen is een motortje een welgekomen ballast.

Feit dat de UCI een test wil tegen de tour is veel zeggend.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat Cancellara brommergeluidjes maakte toen hij Boonen achter zich liet op de muur.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

brommergeluidjes vallen nog mee, ik zou'em al snuivend achtergelaten hebben!
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

_alain_ wrote:Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat Cancellara brommergeluidjes maakte toen hij Boonen achter zich liet op de muur.
idem !
dacht dat hij een speciale naaf had dat meer geluid maakte....
btw heeft hij die ene bidon( of batterij) wel gebruikt? :roll:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Stalen Worm wrote:brommergeluidjes vallen nog mee, ik zou'em al snuivend achtergelaten hebben!
zijn antwoord over de nieuwe revolutionaire biologische motor met veel ajuin kan anders al dienen als nieuwe roddel :roll:
dan kon Tommeke pas snuiven :wink:

Streets
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Image

:lol: :lol:
Post Reply