Zo 18/04/2010 Haacht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Mijn dorpsgenoten hebben dat weer goed gedaan en mij enkele onontgonnen tracks leren kennen. Een prachtig parcours bij een stralend zonnetje zodat de grote plaat het merendeel van het werk heeft mogen opknappen.
PS:Kijk eens op de inschrijvingsbriefjes: zat daar geen F. Deburghgraeve bij?
destruise
Mountainbiker

Post by destruise »

Fantastisch georganiseerd! Bijzonder leuk, vlot parcours. Goeie bevoorrading en de Tongerlo op 2km van het einde smaakte geweldig goed!
Ik heb de 40km gereden, incl een van de twee lussen van van de 54km. In totaal dus een 46km puur rijplezier!
Volgend jaar sta ik er weer!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

phille wrote:onze Sjarel gaat van deze rit een tradi maken !
Ik ben Sjarel om 7 uur tegen gekomen bij de bakker. De zakken koffiekoeken en andere vettige dingen waarmee hij naar buiten ging + wat zijn vrouw nog moest komen halen, de bestelling was nog niet klaar...Da zal wel dat de zoenkers hier een jaarlijkse traditie willen van maken! Wedden dat ie voor de Leffe en de Duvel al eerder op pad is gegaan.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik denk da gij nen andere sjarel kent ...
Cherub
Mountainbiker

Post by Cherub »

Bumba wrote:Via onze website http://www.mtbha8.be en meer precies http://mtbha8.brinkster.net/mtbha8/ASP/site/tour.asp kan je alle foto's terugvinden, er is zelfs een video impressie aan de tongerlo stand :roll:
Jullie hebben trouwens een pijltje over het hoofd gezien in het centrum van Wakkerzeel :wink:
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Thx Cherub.
Wij hebben vandaag een ultieme nazichts ronde gereden en vonden inderdaad nog enkele pijltjes #-o waarvan eentje in wakkerzeel (aan de kasseien toch?)
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

krikkese wrote:In naam van MTBHA8 een dikke merci aan het talrijk opgekomen publiek! =D>
Jullie hebben er blijkbaar van genoten en wij ook! :P

Hou dit topic en/of onze site de komende dagen in het oog want er zijn heel wat foto's onderweg.

LET WEL: We zijn bij het afpijlen enkele stukken vergeten aanduiden alszijnde "Privé". :oops:
Onder andere op de Hooiberg is de afspanning van een privé-stuk losgemaakt (mits toestemming van de eigenaars uiteraard), dus kijk uit als je onze tocht wil narijden of je hangt daar letterlijk in het decor!!

De opmerking ivm de bewaakte fietsenparking zal worden bekeken.

donderdag heb ik deze toch nog eens nagereden, en toen was er geen draad :-?
ofwel nog niet terug vastgemaakt?, ofwel heeft iemand deze weer losgemaakt :evil: ???
vandaag nog eens langs de hooiberg gepasseerd en dan hing er wel een draad (dus wrrs weer opgehange ofzo),

ik heb ook gezien dat vlak voor die draad dat er een nieuw pad aan de linkerkant was (nog ma 1 spoor op te zien en de grond nog zo los als het kon) deze leidt je tot vlak onder dat klim(metje) waar je zo in een bocht rechts "omhoog" ga
dit kan dienen als alternatief voor dat privé stuk, dan moet je maar een korte stukje dubbel doen in andere richting en kun je dan rechts afslaan en kom je op de baan daar uit waar je even verder links moest voor de bevoorrading

greetz
frederikc.
Post Reply