Zo 14/02/2010 Werken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Nee een zekere Dany Museeuw uit Vladslo,fungeert daar als een soort dorpsidioot.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

[-X [-X [-X [-X niemand verwijten op het forum AUB (blij zijn dat iemand het nog wil doen)
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

dany museeuw is een neef van johan
Quattro
Mountainbiker

Post by Quattro »

Als ik zie hoe de rit van Assebroeke gisteren werd afgebroken, vind ik de redelijke positieve commentaren hier eigenlijk niet echt terecht. Heb me gisteren in Assebroek beter geamuseerd (voor de lange singletrack langs het Schipdonkkanaal alleen al).
Hier gestart met zeer veel road, was na de eerste 10km bijna teruggekeerd. De rest enkel boereslagen, geen bossen, geen singletracks, geen technische stukjes (op de kapotgereden en gelukkig bevroren boereslag juist voor de 2de bevoorrading na dan).
Bevoorradingen zuinig maar juist voldoende. Bij de afspuitstand bleken de meeste slangen gewoon niet te werken? Dan maar vuil opgeladen en thuis iets gedronken...
Bij de rit in Assebroeke zie ik nog verbeteringspotentiaal, maar ik weet niet of ik hier nog terugkeer.
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

Een maand na datum hangen er nog steeds pijlen op het gereden parcour [-X
Ze laten ze mischien hangen voor de volgende editie in 2011 #-o :roll:
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Inderdaad,heb er ook nog zien hangen aan koeije :evil:
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Vandaag verkenning gedaan van onze tocht en in Vladslo ook nog pijltjes van de TT van Werken zien hangen #-o #-o .

Ik begrijp het niet goed, als je een tocht wil organiseren en de nodige toelatingen wil verkrijgen staat er in de vergunning vermeld dat de pijlen binnen de 48 u na de tocht dienen weggenomen te worden. =D> =D>
Heb het ook nog voor gehad dat er op de 500 geplaatste pijlen op een tocht van 85 km er een paar blijven hangen #-o #-o en die worden dan binnen de week weggenomen, maar op een tocht van 38 km zijn er wel erg veel blijven hangen, en dit kan niet [-X [-X .

Een toertocht organiseren is niet alleen pijltjes hangen maar het afpijlen is even belangrijk zoniet het belangrijkste.

Op termijn zou dit wel eens nefaste gevolgen kunnen hebben voor de organisaties die het wel goed bedoelen [-X [-X .

Grtzz

Pompierke

Op 25/04/2010 iedereen welkom in Diksmuide voor de derde brandweerpoldertocht met afstanden van 30 - 50 - 75 en 100 km
Post Reply