Zo 21/02/2010 Neeroeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Gisteren samen met 2 bikemakkers ook deze TT gereden. En net als vorig jaar heb ik er weer enorm van genoten : rustig warmdraaien tijdens de eerste kilometers, dan enkele kilometers lang klimmen en dalen langs leuke paadjes en singletracks, om daarna (bijna) linea recta naar de bevoorrading te snellen. Lekkere soep, sportdrank met fluo spikkelkes d'erin, bananen, en suikerwafels voor iedereen - zelfs voor passerende wandel-kindjes :-) . Het tweede stuk was minder uitdagend, dat wist ik nog van vorig jaar. Naar het einde toe begonnen de zuigende veldwegen toch hun tol te eisen, en de beentjes voelden niet meer zo fris aan. Maar toch de laatste lus van de 48km erbij gepakt, we zijn tenslotte helemaal vanuit Leuven naar hier gekomen dus willen we optimaal profiteren van dit tochtje. De eindmeet lag iets dichterbij dan voorzien, maar dat vonden de beentjes allesbehalve een probleem.
Na afloop van de tocht nog een klapke gedaan met een paar Hollanders waarvan ene met een oranje Santos met Rohloff - dat zal dan waarschijnlijk kabeljauws geweest zijn ...
kabeljauws
Mountainbiker

Post by kabeljauws »

Thierry wrote: Na afloop van de tocht nog een klapke gedaan met een paar Hollanders waarvan ene met een oranje Santos met Rohloff - dat zal dan waarschijnlijk kabeljauws geweest zijn ...
Inderdaad, die met die oranje Santos ben ik en is inderdaad een 'Hollander', maar die andere is toch echt een Belg. Zal hij leuk vinden. :lol:
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Gisteren natuurlijk naar Neeroeteren , waar ik eerst stond aan het voetbalplein waar het altijd vertrekken is . Niets te zien , dan maar vragen en toen naar de start een paar kilometers verderop. Blijkbaar een ander organisatie nu.
Vanaf de parking en de straat naar het kanaal , dan was je al goed vettig , het had er toch wel een laagje sneeuw gekregen s nachts.

De tocht zelf , het is er altijd leuk rijden daar in de bossen. Goed geamuseerd , na de afslag op de 48 km heb ik 1 iemand voorbij gereden , voor de rest niemand gezien.
Vanaf je uit het droge bos van Opitter kwam , dan naar beneden richting aankomst , dat was begot toch wel een zwaar stukje modder rijden , amaai, het wasmachine heeft afgezien.

Had 46 km op de teller staan.
Tevreden naar huis , en nu ga ik de bike onder handen nemen.
roland
Mountainbiker

Video Opnames van de tocht

Post by roland »

Vos in de bossen
Mountainbiker

Re: Video Opnames van de tocht

Post by Vos in de bossen »

roland wrote:Dit is de link op Youtube

http://www.youtube.com/user/RBaartschee ... FA3F5819AA
=D> prachtig beelden en scherp en schoon muziek...en ik werd op deel 2 door u voorbij gestoken :-?
:-D
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers,
alle foto's en film van Ronald staan deze week op onze site http://sites.google.com/a/dewringers.be/homepage/ maar ook een gedeelte op de site van fietspromo http://www.sport.be/cycling/fietspromo/nl/
Die film vind ik fantastisch goed en ben er zeer blij mee. Als jij die gemaakt hebt Roland, proficiat en bedankt. =D> [-o<
Groetjes Leon
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hoge schoenen en sokken Shimano maat 46 zijn in Neeroeteren blijven staan.
Ik bewaar ze thuis. Laat maar iets weten leon.bosmans@telenet.be
Leon
leurs jo
Mountainbiker

Post by leurs jo »

Prachtige tocht, prima organisatie, we hebben evan de 48 km genoten.
Enkele leden van de amerikaanse stock... en we komen zeker terug.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

roland
Mountainbiker

GPX Track en Youtube video

Post by roland »

De GPX track en de Youtube video van deze tocht en alle eerdere tochten staan nu op mijn nieuwe website:

http://www.mobisatnav.com/
Post Reply