Zo 20/12/2009 Moorslede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik geraak boven hoor, 'k weet hem intussen liggen... Zit 2x (bergop) in mijn trainingstoerke dat ik op zomeravonden zeer geregeld doe, lekkere intervaltraining.zegel wrote:Stoempen hé man, ze gaan anders ook klagen wanneer het vlak is.De omloop van Moorslede is niet te onderschatten, en wij hebben opnieuw 30 onverharde zones in de 44 km .Maar het ligt nu 44 km onverhard erbij wat het nog lastiger kan maken,maar wel eens iets anders.JurgenG wrote:[De Diepestraat ligt er bij mijn weten al minstens 50 jaar... en daar staat op elke toertocht die er passeert vrijwel de helft te voet
- gert scorpio
- Mountainbiker
In en rond Moorslede is er tot op vanavond een 5-tal cm sneeuw gevallen in tegenstelling tot andere delen van de provincie waar tot meer dan het dubbele ligt. Laat je dus niet afschrikken door die enkele cm hé !!!
de zoate wrote:zeg (post)zegel,zegel wrote:Stoempen hé man, ze gaan anders ook klagen wanneer het vlak is.De omloop van Moorslede is niet te onderschatten, en wij hebben opnieuw 30 onverharde zones in de 44 km .Maar het ligt nu 44 km onverhard erbij wat het nog lastiger kan maken,maar wel eens iets anders.JurgenG wrote: De Diepestraat ligt er bij mijn weten al minstens 50 jaar... en daar staat op elke toertocht die er passeert vrijwel de helft te voet
Is 't niet omgekeerd, met deze vorst zal 't 44 km VERHARD zijn. Warme kledij, een goeie opwarming vooraf en verstandig fietsen is de boodschap.
tot zondag
de zoate
In en rond Moorslede is er tot op vanavond een 5-tal cm sneeuw gevallen in tegenstelling tot andere delen van de provincie waar tot meer dan het dubbele ligt. Laat je dus niet afschrikken door die enkele cm hé !!!
de zoate wrote:zeg (post)zegel,zegel wrote:Stoempen hé man, ze gaan anders ook klagen wanneer het vlak is.De omloop van Moorslede is niet te onderschatten, en wij hebben opnieuw 30 onverharde zones in de 44 km .Maar het ligt nu 44 km onverhard erbij wat het nog lastiger kan maken,maar wel eens iets anders.JurgenG wrote: De Diepestraat ligt er bij mijn weten al minstens 50 jaar... en daar staat op elke toertocht die er passeert vrijwel de helft te voet
Is 't niet omgekeerd, met deze vorst zal 't 44 km VERHARD zijn. Warme kledij, een goeie opwarming vooraf en verstandig fietsen is de boodschap.
tot zondag
de zoate
tot zondag
de zoate
Last edited by rebels8 on Fri 18 Dec 2009 23:32, edited 1 time in total.
Als je bericht hier 3 keer staat is dat dan 15cm?rebels8 wrote:In en rond Moorslede is er tot op vanavond een 5-tal cm sneeuw gevallen in tegenstelling tot andere delen van de provincie waar tot meer dan het dubbele ligt. Laat je dus niet afschrikken door die enkele cm hé !!!
Nee, inderdaad, geen paniek, er ligt momenteel maar weinig sneeuw in Moorslede. Maar voor mijn part mag er wel nog wat bijkomen, dat valt zachter
Net terug thuisgekomen van de tocht en ik kan je garanderen dat er sommige asfaltwegen verraderlijk bij liggen ,MAAR het veldwerk is formidabel, en iets anders dan modder. Moeilijkheidsgraad -behendigheid ligt wel iets hoger,maar jullie zijn af getrainde sporters.
De tocht gaat ZEKER door, en mogen wij de rijders de raad geven om deze eens rustig te fietsen ,om de rest van het seizoen niet met slepende kwetsuur opgezadeld te zitten.
Rustpost kan warme sportdrank bekomen worden,naast Cola, fruitsap,peperkoek, fruit, wafels.
Ijscreme zelf scheppen onderweg, 1 soort gratis te krijgen ;Wit
De tocht gaat ZEKER door, en mogen wij de rijders de raad geven om deze eens rustig te fietsen ,om de rest van het seizoen niet met slepende kwetsuur opgezadeld te zitten.
Rustpost kan warme sportdrank bekomen worden,naast Cola, fruitsap,peperkoek, fruit, wafels.
Ijscreme zelf scheppen onderweg, 1 soort gratis te krijgen ;Wit