Categorie:Cross country FS
Fiets:Cube AMS HPC

Post by jakke-pompier »
Voor mij maakt het ook niet uit met de trek haal ik toch niks tussen al de andere schoonheden. Dus heb ik mijn kansen gezet op de categorie FS met men cannondales-biker gert wrote:Dat is zeer vriendelijk maar dat hoef je niet te doen hoor, ik moest me maar wat sneller ingeschreven hebben en trouwens volgend jaar zal er wel terug een verkiezing zijn zekersjakke-pompier wrote:schrap mij maar met men trek 8000 uit het onderdeel hardtail en laat sbiker in mijn plaats hier maar meedoen.
Post by s-biker gert »
OK alvast bedankt, ik zal dan op uwen cannondale stemmenjakke-pompier wrote:Voor mij maakt het ook niet uit met de trek haal ik toch niks tussen al de andere schoonheden. Dus heb ik mijn kansen gezet op de categorie FS met men cannondales-biker gert wrote:Dat is zeer vriendelijk maar dat hoef je niet te doen hoor, ik moest me maar wat sneller ingeschreven hebben en trouwens volgend jaar zal er wel terug een verkiezing zijn zekersjakke-pompier wrote:schrap mij maar met men trek 8000 uit het onderdeel hardtail en laat sbiker in mijn plaats hier maar meedoen.
Dus schrappen die handel
Post by FantaDHrider »