04/10/09 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: GPS track link
Met wat voor toestel heb je dit opgenomen?roland wrote:http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=378278"
Indeed ; er waren weer een paar wielerclubs aanwezig die dachten dat het voor het eerst was. Ik heb er geen enkel probleem mee dat sommigen een stuk sneller fietsen dan mij, maar heb een beetje respect voor de andere fietsers en houd ook een beetje rekening met het parcours wanneer je iemand wilt inhalen (soms was inhalen op een single track gewoonweg een dom idee).Headshot wrote:ik heb alle wandelaars langzaam benadert en opt gemak voorbij gestoken gevolgd door een dank u, tot er opeens een treintje onbeschofte boeren kwamen afgereden, die van 500m afstand al aan het schreeuwen waren, toen waren er zelfs wandelaars die weigerde van plaats te maken
Ma ja, waarschijnlijk predik ik in de woestijn
Wat de tocht zelf betreft : dit was één van de leukste en door de weinige recuperatiestukken eigenlijk ook zwaarste tochten die ik de afgelopen weken gedaan heb (en maakt persoonlijk die mindere tocht van Zelem meer dan goed). De organisatie was ook meer dan in orde
Last edited by Jef Pedal on Sun 04 Oct 2009 18:53, edited 1 time in total.
troost u daim je was niet de enigeBASSMAN wrote:Je zult wel de splitsing verward hebben"met of zonder terril".Tocht vanDaim wrote:ben ik de enige???
na 23km pas bevoorrading, terwijl ik dacht op de 25km te zitten.
na 33km stond ik quasi naast m'n wagen en nog geen terril gezien
45km,trip van thuis en terug 85km.
we waren met drie met het zelfde resultaat als u
uitleg een verwarde biker op de splitsing ,volgende keer beter opletten