13/09/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

kom morgen voor de 73 km of 52 km (in het slechtste geval) te proberen.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

tommetoch wrote:idem!
Morgen vlammen!

Ik hoop het....verleden week redelijk ziek geweest( zelfs zo ziek dat ik geen TT ben gaan rijden verleden zondag...madam wist niet wat haar overkwam)...heel deze week nog moeten antibiotica "fretten" gelijk smarties [-X ...Ben benieuwd voor morgen....zonder ziekte was het plan van de 92 te rijden....Nu twijfel ik sterk tussen de 73 & 52km( kwestie van al niet meer te verkl*ten)...zullen zien war de beentjes morgenochtend bij het ochtendstond te verkondigen hebben [-o< ( de poeët komt weer boven)

@ Marc.....ik zal nooit hobby met beroep mengen( zou zelfs nooit van men hobby men beroep maken want dan heb ik geen hobby meer!!)
Die club zonder winst gejag= Leger Des Heils???.....Het organiserem van een TT gebeurd dikwijls onder een overkoeplende organisatie van een of andere bond en deze stellen de " prijslijst" op om oneerlijke concurentie tegen te gaan....Als je je morgen kenbaar maakt aan ons( Mtb De Slijkfretters, blauwe tenue's met "Suskewiet" op) trakteer ik U graag op nen donkere( of een blondje) zodoende U budget niet teveel gekraakt wordt(heb pree gekregen van de madam en dit zal er wel afkunnen)
Sportieve( en geen financiele) Groeten
D Daddy =D>
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Heren pompiers,

de United Bikers zullen morgen van de partij zijn.
Tabias & mezelf zijn al zeker daar.
And we will be on fire!!! 8)

73 of 92, still to be judged!

Tot morgen
Manouche
Mountainbiker

Druk?

Post by Manouche »

Prachtige toertochten van de pompiers. Heerlijke streek.
Maar lees ik nu dat ook de shortmtbikers dezelfde dag ook hun toertocht rijden. Voor een groot stuk op hetzelfde parcours? Dat wordt dringen?
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Morgen vlammen!
Nee nee, eerst goeiendag zeggen aan de gasten die ik ken, dan rustig aan beginnen met fietsen om de beentjes op te warmen, af en toe nekeer stoppen om een fotoke te pakken, genieten van de streek en tegen het eind als ik wil beginnen te vlammen niet meer kunnen vlammen omdat de benen niet meer mee willen. Ook zorgen da´k op tijd binnen ben voordat de vaten met leffe leeg zijn.
:drunk: :wink:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Schijfrem wrote:
Morgen vlammen!
Nee nee, eerst goeiendag zeggen aan de gasten die ik ken, dan rustig aan beginnen met fietsen om de beentjes op te warmen, af en toe nekeer stoppen om een fotoke te pakken, genieten van de streek en tegen het eind als ik wil beginnen te vlammen niet meer kunnen vlammen omdat de benen niet meer mee willen. Ook zorgen da´k op tijd binnen ben voordat de vaten met leffe leeg zijn.
:drunk: :wink:
Zo moet het Schijfrem! =D>
tv
Mountainbiker

Post by tv »

ik zal er ook zijn met mijn oom voor de 73 km. Vorige week mijn MTB-seizoen tof begonnen met 65 km in Erwetegem en deze tocht zal daar een schoon verlengstuk aan breien. Vorig jaar reeds gereden en dat was een leuke tocht.

beetje off-topic maar als iemand die vooral op de weg toertochten rijdt vraag ik mij af: waarom zijn MTB'ers zo gebrand op Leffe? Niet dat dat een slecht bier is, maar onder wegtoeristen wordt meestal het lokale bier gedronken (en minder mee uitgepakt 8) ) . Wie overtuigt mij ...
brommerken
Mountainbiker

Post by brommerken »

hallo;om hoe laat kunnen we daar inschrijven en vertrekken?
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

brommerken wrote:hallo;om hoe laat kunnen we daar inschrijven en vertrekken?
Staat in de eerste post.
Marc
Mountainbiker

Post by Marc »

Dirty Daddy wrote:
Morgen vlammen!

Ik hoop het....verleden week redelijk ziek geweest( zelfs zo ziek dat ik geen TT ben gaan rijden verleden zondag...madam wist niet wat haar overkwam)...heel deze week nog moeten antibiotica "fretten" gelijk smarties [-X ...Ben benieuwd voor morgen....zonder ziekte was het plan van de 92 te rijden....Nu twijfel ik sterk tussen de 73 & 52km( kwestie van al niet meer te verkl*ten)...zullen zien war de beentjes morgenochtend bij het ochtendstond te verkondigen hebben [-o< ( de poeët komt weer boven)

@ Marc.....ik zal nooit hobby met beroep mengen( zou zelfs nooit van men hobby men beroep maken want dan heb ik geen hobby meer!!)
Die club zonder winst gejag= Leger Des Heils???.....Het organiserem van een TT gebeurd dikwijls onder een overkoeplende organisatie van een of andere bond en deze stellen de " prijslijst" op om oneerlijke concurentie tegen te gaan....Als je je morgen kenbaar maakt aan ons( Mtb De Slijkfretters, blauwe tenue's met "Suskewiet" op) trakteer ik U graag op nen donkere( of een blondje) zodoende U budget niet teveel gekraakt wordt(heb pree gekregen van de madam en dit zal er wel afkunnen)
Sportieve( en geen financiele) Groeten
D Daddy =D>
@D Daddy bedankt voor de uitnodiging maar het zal niet gaan rij morgen in de streek van Malmédy.Ik zal nooit rijden nadat ik een hele week antibiotica heb moeten nemen.Heb dat in het verleden wel al eens gedaan, ik stond na enkele weken met volledige platte batterijen en bloedwaarden om zeker ongerust over te zijn.Rusten en zeker geen alcohol drinken.
Post Reply