Verzameling webshops

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
xsenna578
Mountainbiker

Post by xsenna578 »

dan is het betaald :-D
Mitrix
Mountainbiker

Post by Mitrix »

Geen ervaring met Bike24, maar bij Barracuda is het ook zo... Dus kan op zich geen kwaad denk ik!
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Edlisjas wrote:Heeft iemand ervaring met Bike24.net?

Ik heb hier vrijdagochtend een nieuw stuur besteld en betaald met VISA. Ik heb al verschillende keren bij andere Duitse online shops besteld en daar wordt je tijdens de betaling altijd doorgestuurd naar PC-banking van je bank waar je codes moet ingeven. Dat was deze keer niet het geval, ik moest gewoon de nummer van de VISA kaart ingeven en het controlegetal. Verder niets...

Nu vraag ik mij af of mijn bestelling betaald is of niet? Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling (in het duits).
Onlangs ook een bestelling gedaan bij bike24 en toen ook geen code moeten ingeven! :wink:

Het was de eerste keer dat ik daar iets kocht en ik ben zeer tevreden.
Goede prijzen en snelle levering! 8)
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Ok, bedankt voor de reacties.
JanC
Mountainbiker

Post by JanC »

Vrijdag besteld op discobrakes.com en betaald met PP, vanmorgen een mail gekregen dat ze verzonden waren en iets daarna lagen ze al in de bus.
En dat zonder verzendingskosten te betalen, super!
Als de blokken nu nog hun ding doen, ben ik helemaal tevreden.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Bestelling gedaan 24 Augustus bij ChainReactionCycles en nog altijd niks mogen ontvangen. De status bij Parcel Force is ongewijzigd sinds 26/09 (Pakket nummer: EE126543007GB)

Als ik dan een advertie zie in O2bikers van CRC met onderaan 'snelste levering' als één van hun sterke punten, dan komt de woede toch wat naar boven :evil:

Ik heb zopas nog eens een mail gestuurd, als ik geluk hebben, misschien woensdag terug een antwoord... Duidelijk ondermaatse service, eerste keer en laatste keer dat ik daar bestel. Hopelijk zie ik de bestelling nog of krijg ik mijn geld terug. :roll:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Vervolg van het verhaal: toch op dinsdag een mail gekregen waarin ze zeiden dat ze antwoord hadden gekregen van Parcel Force dat het pakket nog wel degelijk onderweg was, het had gewoon in de 'national hub' gelegen ofzo iets :roll:
Nu bekijk ik zelf de tracking info; die is ineens serieus aangevuld en ik zie meteen dat het pakket van het VK naar NL en dan BE is geweest, maar terug naar NL en VK is gegaan erna #-o

Enfin, ik mail dus terug en vraag om een refund want zulke kuren kunnen bij mij er totaal niet in. Vandaag zie ik dat men de refund heeft gedaan (Paypal)

Eerste en laatste keer CRC voor mij, of ze moesten van verzendingsfirma veranderen, want daar ligt vooral de fout.

Gisterenochtend dan maar besteld bij Bike2build en vanmiddag was mijn bestelling er al: Dat is pas service en snelle verzending =D>
ezechiel
Mountainbiker

Post by ezechiel »

Bert_iv wrote:Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst bij sportshop.fr voor een Polar RS800Cx Pro Team bike (avec capteur de vitesse cycle) **Fin de série** voor 299EURO

enkele uren later kreeg ik een mail dat deze niet meer beschikbaar is en ze bieden mij hetvolgende aan: Polar RS800Cx bike modèle 2010 (avec capteur de vitesse cycle) +Interface USB waarde : 399EURO dus heb ik meteen ja gezegd.

Het model dat ze niet meer binnen hebben staat nog steeds op de site dus misschien voor hen die zoiets zoeken ....

ps sportshop.fr verzend ook naar belgie
ik heb mijn polar recent gekocht via cardioshop.be
snelle levering en zeer scherpe prijzen
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Goeie ervaringen met

- bike-discount.de (correcte afhandeling, héél af en toe een lange wachttijd maar dan moet je ze gewoon even bellen)
- bike-components.de (je moet wel veel geduld hebben)
- vrvbike.com (goedkoop, snel)
- all4bikes.be (correcte afhandeling, redelijk wat spullen, service)
Klimduif
Mountainbiker

Post by Klimduif »

http://www.ecyclingstore.com/

Iemand ervaring met deze winkel ? Is wel Amerikaans, maar kan ginds laten toekomen bij kennissen. Zien er wel leuke shirts uit.
Post Reply