Meeting te Rotselaar 13/4/2009 Paasmaandag
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Brengt hij ne sikkel en maretak mee?Angelo. wrote:Ik neem nog mijn persoonlijke apotheker mee.
De rit zit erop sé. Met een grote hoop zijn we gestart aan de Meander te Rotselaar. Al direct een stevig veraderlijk klimmetje op het asfalt en de sfeer was gezet. Een hele reeks mooi stukjes volgden elkaar op. Een chapeau voor de organisatie. Heb een deel mooie fietskes gezien en enkele mooie valpartijen maar iedereen is heel gebleven (of toch bijna). Op naar de volgende meeting. 
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
het was een plezante meeting, volgende week nieuw remblokjes laten steken en dan kan mijn ross er weer tegen.
post de fotokes maar
post de fotokes maar
Het zit er inderdaad weer op en de bike's zijn weer proper
Heb weer genoten van de mooie paadjes daar in Rotselaar en omstreken. Bedankt aan de organiserende bende. Was een beetje bang dat de zoon de hoogtemeters niet goed zou verteren, maar hij klimt gewoon beter dan mij
(je word ouder papa)
Alleen moet het wilde er wat af, al was hij niet alleen die zich misrekende op da springbergske in die afdaling, hé Angelo
Nadien nog een korte leuke apres gedaan en goe kunnen babbelen. Was een leuke bende, we kunnen weer uitkijken naar een volgende meeting. 
- rubber-12
- Mountainbiker
Re: Meeting te Rotselaar 13/4/2009 Paasmaandag
Vanmorgen nog gauw mijn AM klaargemaakt en met veel gesukkel op de fietsendrager gezet. Een Thule Euroway en een Ghost AMR zijn niet de beste vrienden.manitou. wrote:Vertrekuur zal rond 10h zodat de langslapers ook nog op tijd kunnen komen.
Volledig in ornaat in de auto en alles bij de hand om geen tijd te verliezen ter plaatse.
Kom ik om 10:02 aangevlogen op de parking van de Meander om nog net in de verte een MTB clubje te zien verdwijnen
Balen dus. Dan maar zelf op tocht gegaan en de eerste bult die ik zag op, teveel asfalt naar mijn zin en passeer ik een blauwe Bloso route. Dan heb ik die maar gedaan, alhoewel er onderweg een splitsing naar de rode was met een weggeltje dat me meer aanstond. Maar zonder gids en kaart ging ik met niet in het avontuur storten.
Alles bijeen was er maar één stuk wat leuker, naar de beschermer van Wesemael toe én de afdaling over de trappen. Dat ging wel vlot met de AM
Uiteindelijk was ik wel wat vroeger bij mijn kameraden.
- Angelo.
- Mountainbiker
Shit happens. Gelukkig brak die mulle zand goed mijn val.Gf biker wrote:Het zit er inderdaad weer op en de bike's zijn weer properHeb weer genoten van de mooie paadjes daar in Rotselaar en omstreken. Bedankt aan de organiserende bende. Was een beetje bang dat de zoon de hoogtemeters niet goed zou verteren, maar hij klimt gewoon beter dan mij
![]()
(je word ouder papa)
![]()
![]()
Alleen moet het wilde er wat af, al was hij niet alleen die zich misrekende op da springbergske in die afdaling, hé Angelo
![]()
![]()
Nadien nog een korte leuke apres gedaan en goe kunnen babbelen. Was een leuke bende, we kunnen weer uitkijken naar een volgende meeting.