01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

laatste parcours-update 60 en 70 km :
het stuk tussen de 2 beken (aan resp. km 28 en 38) waar je vorig jaar de keuze had tussen asfalt of slijkerig parcours, ligt er nu wonderwel goed bij - na nog een drie kwartier snoeiwerk daarjuist is dit mooie stukje natuur perfect berijdbaar.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Een klein vraagje: met welke banden wordt er het best gereden? Waarschijnlijk zonder noppen gezien de zanderige ondergrond.
Zondag zal ik ook eens afkomen naar deze Limburgse klassieker. Hopelijk worden de verwachtingen (veel off-road, prachtige singletracks in een schitterend decor) volledig ingelost :roll: , maar eigenlijk twijfel ik daar al niet meer aan. :drunk:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Fritsie wrote:Een klein vraagje: met welke banden wordt er het best gereden? Waarschijnlijk zonder noppen gezien de zanderige ondergrond.
Zondag zal ik ook eens afkomen naar deze Limburgse klassieker. Hopelijk worden de verwachtingen (veel off-road, prachtige singletracks in een schitterend decor) volledig ingelost :roll: , maar eigenlijk twijfel ik daar al niet meer aan. :drunk:
ik heb niet de bedoeling om hun hier een bandenlul-topic te openen, maar snelle bandjes à la Racing Ralph, Conti Rce King, Fast Fred, weinig noppen dus, zijn in deze omstandigheden perfect.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Fritsie wrote:Een klein vraagje: met welke banden wordt er het best gereden? Waarschijnlijk zonder noppen gezien de zanderige ondergrond
belangrijk, want deze TT is een manche van de wereldbeker en elke seconde telt #-o :lol:
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Hoe ligt het parcours erbij na de regen van vandaag vrijdag ?

Laatste update aub.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

zagato wrote:Hoe ligt het parcours erbij na de regen van vandaag vrijdag ?

Laatste update aub.
de "zever" van vandaag heeft het bovenste pelleke wat geaaid, maar daar schiet hier na een droge zaterdag niets meer van over.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

De Bierbikers komen ook .
Voor mezelf wordt het de eerste keer Mol-Wezel .
De singletracks uit Limburg zijn mijn favorieten ; dus die van jullie zeker ook !!
We gaan voor de 70 km , en hopen optijd te vertrekken vanuit omgeving Leuven .Zo missen we niets van al dat goede.
Snuif de longen vol , en geniet van de bike vrijheid ...
Groetjes aan iedereen 8) :P
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Fritsie wrote:Zondag zal ik ook eens afkomen naar deze Limburgse klassieker.
Volgens mijn bescheiden geografische kennis ligt Mol-Wezel nog altijd in de provincie Antwerpen :wink:
goebezig
Mountainbiker

Post by goebezig »

wij goebezig zullen ook weer aanwezig zijnmet een man of 8,of meer.
vertrekken met de fiets van uit arendonk.en dan nog voor de 70km =D> =D>
C-Man
Mountainbiker

Post by C-Man »

Biestie1 schreef:
maar een gem. van 22-23 op een tocht van 70 km, sorry dat haal ik niet in de wintermaanden.
Maar Geert #-o =D> :roll: :oops: :bounce: [-X ....da haalt gij ook niet in de zomer hé... :cry: :( :-? :-) :-D :lol: 8) :wink:
Post Reply