22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

Wat was me dat een schone toer , en goed berijdbaar !
Bepijling ,zeer goed + nog kalk pijlen op de grond = 10/10
Bevoorrading was ook dik in orde , en op de langste afstand ongeveer in het midden van de volledige afstand .
En veel geluk gehad blijkbaar met het weer , was voor de motregen binnen .
Een heel klein minpuntje misschien (hier heb ik zelf geen last van gehad ) ,en dat was de kleine parking waardoor er toch vele auto’s op verre afstand stonden van start en douches .
Ik geef deze tocht toch een dikke 9/10 .

=D> =D> =D>
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Het was geweldig vandaag in Neeroeteren. Naar mijn beleving een stuk zwaarder als voorgaande jaren. Bepijling was ook dik in orde.
Ik was net voor half negen gestart en om kwart voor elf weer terug bij de auto. Aan het einde werd het toch nog een beetje vettig.
Toen ik naar huis reed zag ik pas hoeveel volk er was. Het stond vol tot aan het supporterslokaal van Ben Berden. Hoeveel man waren er??
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Mooie tocht. ik was redelijk vroeg daar dus stond ik vrij dicht tegen de kantine. Niks op de tocht aan te merken eigenlijk. Volgende keer weer van de partij.

Mvg. Rob
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Jacky, mijn excuses voor het doorrijden. :oops:
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Het verandert parcours was prachtig , vond het zeker zwaarder als andere jaren. Deze tocht verdient voor mij zeker een vier sterren.
Alles was dik ok , proficiat voor de organisatie.
Ik was blij toen ik binnen was na 48 km.
Dat beetje motregen kon geen kwaad.

De foto s getrokken op die helling , komen die ergens op te staan ??

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
bikeordie
Mountainbiker

Post by bikeordie »

Prachtige tocht!
Mooiste tocht van het jaar!
Doe zo voort!
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Was een mooie tocht. 1e gedeelte voor de bevoorrading was vrij pittig met al die korte klimmetjes. Daarna veel vlakker maar wel wat meer modder. Zeker een aanrader. =D>
Berke
Mountainbiker

Post by Berke »

Moet zeggen dat de bevoorrading PRIMA was en de bevoorrading was super!
Maar ik weet niet of het nu ligt aan het feit dat er veel modder was of aan degene die het parcours uitstippelde maar dit was toch wel erg veel weg en veel rechte stukken,veel mooie stukken zaten er niet in.
Van de 3 tochten in neeroeteren is dit toch een van de mindere.
De staat van het parcours heeft nog veel goed gemaakt.
Maar al bij al toch nog goed geamuseerd zenne,dan hebben we maar een tandje bijgestoken en toch nog goed afgezien.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Angelo. wrote:Jacky, mijn excuses voor het doorrijden. :oops:
Waarom ??? ' t was toch bij het begin afgesproken "als ik te ver achter blijft, rijden jullie maar door"...geen problemen hoor (heb K onderweg ook moeten loslaten :wink:
De 48 gereden en tegen 13.20 zat ik in Waterloos. Dan de lange weg naar huis via de Bergerven en de fietsroute naar huis, dus een total van 82 km.
Het was schitterend, mannen van de Wringers, n'e pluim voor alles hé.
Ik heb in het begin geen pijlen gezien, ik volgde maar ... naderhand, vanaf km 35 ongeveer, heb ik moeten kijken, want ik stond nog moederziel alleen in het bos 8-[ en ik was zo bang....
Da motregen heeft goed gedaan, een beetje afkoeling kan gene kwaad.
Wringers, tot de volgende keer..
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

ik vond de toch zeer afwisselend ben samen met saiko gestart die ik al na 5 km moest laten gaan was net of ik dikke blokke beton aan de benen had (gisteren een beetje teveel gegeven denk ik ) en ben ik hem ook nog tegengekomen toen hij lek reed zat er uiteindelijk toch nie zo ver achter en toen kwam de verlossing de bevoorading een stukje banaan en sportdrank en weet niet wat er gebeurde maar ging als een trein ging echt gemakkelijk veel volk ingehaald en uiteindelijk de 36km met een gemiddelde van 21km/h en net geen 260hm saiko helpen en bevoorading incl dus laatste stukje heel veel goed gemaakt had voor bevoorading nog geen 15km/h gemiddeld
Post Reply